راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هشتم - هفته‌ی پنجم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هشتم – هفته‌ی پنجم

کیوان آمیرزاده 29 فروردین 1398 بدون دیدگاه
829 بازدید

چالش‌های هفته‌ی پنجم فصل هشتم بازی Fotnite ، در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که نسبت به هفته‌ی قبل، چالش‌برانگیزتر است. در این مقاله، به شما کمک خواهیم کرد تا با سرعت نسبتاً بیشتری چالش‌های این هفته را کامل کنید.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- از طریق سلاح‌های دوربین‌دار، 200 واحد به دشمنان آسیب برسانید.

مثل تمام چالش‌های آسیب‌رسانی، برای این چالش نیز مودهای LTM پیشنهاد می‌شود. به دلیل قابلیت Respawn و پیدا کردن Supply Drop های بیشتر، در این مودها راحت‌تر می‌توانید اسلحه‌ی خواسته شده را پیدا کنید و با استفاده از آن‌ها به دشمنان آسیب برسانید. دقت داشته باشید که سلاح‌های Sniper Rifle، تنها سلاح‌هایی نیستند که دوربین دارند و Assault Rifle ها و کلت‌های دوربین دار نیز در بازی وجود دارد که این چالش را جلو می‌برد.

2- 7 صندوق را در Paradise Palms یا Shifty Shafts پیدا کنید.

منطقه‌ی Paradise Palms صندوق‌های بسیار بیشتری دارد اما شلوغ‌تر است و منطقه‌ی Shifty Shafts با صندوق‌های کمتر، خلوت‌تر است. بهتر است به صورت ترکیبی سراغ باز کردن این صندوق‌ها بروید و تمرکز زیادی بر روی یک محیط نکنید؛ البته با وارد شدن به مود LTM و فرود در یکی از این مناطق، می‌توانید صندوق‌های زیادی را باز کنید.

Fortnite

3- چالش مسابقه را در منطقه‌ی Happy Hamlet کامل کنید.

یک Baller (ماشین توپی شکل) پیدا کنید و وارد Happy Hamlet شوید. یک پیست مسابقه در این منطقه قرار دارد که با یک بار دور زدن در این پیست، می‌توانید این چالش را کامل کنید. سعی کنید وارد مود LTM شوید و هنگامی که هدف اصلی مود از این منطقه دور است، به مسابقه بپردازید تا بازیکن دیگری مزاحم کار شما نشود.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- با استفاده از آیتم Bouncy Ball، 15 بار به دیوار برخورد کنید.

یک خانه با سقف و دیوار بسازید و این آیتم را استفاده کنید تا به راحتی این چالش را کامل کنید. با استفاده از این آیتم، شما شروع به پرتاب شدن در جهت‌های مختلف می‌شود و پیدا کردن این آیتم، سخت نیست اما اگر باز هم در پیدا کردن آن به مشکل برخورده‌اید، با ورود در مود LTM سراغ مکانی پر صندوق بروید و با گشتن صندوق‌های زیاد، می‌توانید این چالش‌ را کامل کنید.

Fortnite

5- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: 50 شیلد از طریق خوردن قارچ به دست آورید).

در مرحله‌ی اول این چالش، شما باید با خوردن قارچ‌ها، 50 واحد شیلد به دست آورید که Dusty Divot سرشار از این قارچ‌های آبی است. با کامل کردن مرحله‌ی اول، مراحل بعدی برای شما باز خواهند شد که کامل کردن آن‌ها راحت است.

6- در یک بازی از تهویه‌ی کوه آتش‌فشان، زیپلاین و یک وسیله‌ی نقلیه استفاده کنید.

سراغ کوه آتش‌فشان بازی بروید و با فرود بر روی یکی از تهویه‌ها (آب‌های جوشان که با رفتن روی آن به هوا پرت می‌شوید) به سمت مقر دزدان دریایی این منطقه شوید. سوار یکی از این توپ‌ها شوید و خود را به سمت یک زیپلاین نزدیک پرتاب کنید و با استفاده از زیپلاین، این چالش را کامل کنید. صد در صد شما می‌توانید با روش‌های دیگر هم تا زمانی که هر سه کار را انجام دهید، چالش را کامل کنید اما این روش، سریع‌ترین روش موجود است.

7- سه دشمن را در مقرهای دزدان دریایی بکشید.

مقرهای دریایی بر روی عکس مشخص شده است و شما با فرود آمدن در آن‌ها و کشتن دشمنان می‌توانید این چالش را کامل کنید. در مقری که نزدیک به کوه آتش‌فشان است، معمولاً یکی دو بازیکن فرود می‌آید که آن را تبدیل به مکان بهتری برای کامل کردن این چالش می‌کند.
ستاره‌ی مخفی این هفته در اطرافی چشمه‌های مواد مذاب نزدیک به کوه آتش‌فشان است که مکان دقیق آن بر روی نقشه مشخص شده است.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.