Days Gone
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی بازی Days Gone مشخص شد: آپدیت روز اول الزامی است

یحیی رحیمی 26 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,036 بازدید

تقریبا دو هفته تا انتشار یکی از جذاب ترین بازی های اختصاصی سونی و کنسول PlayStation 4 مانده است. عنوان Days Gone طبیعتی وحشی دارد و دنیایی از زامبی ها را فراخوانده است و در این بازی مهم ترین مساله بقا و پایداری و فرار از دشمنان زامبی و انسانی است. به تازگی جزئیات جالبی از این بازی منتشر شده است و حالا می توانیم اندازه فایل نصبی این بازی را ببینیم.

اگر می خواهید بدانید که چه مقدار فضا باید برای این بازی خالی کنید، باید بگوییم که همین الان دست به کار شوید که Days Gone فضای زیادی را می طلبد. بر اساس آنچه که روی وب سایت آلمانی Playfront نوشته شده است، حجم فایل نصبی این بازی حدود 67 گیگابایت خواهد بود.

Playfront گزارش داده است که Days Gone دارای آپدیت روز اول خواهد بود و البته آن چنان که در نظر دارید نیز حجیم نیست. این آپدیت بازی را به نسخه 1.02 می کشاند و البته حجم آن نیز مشخص نشده است و احتمالا تنها به برطرف کردن باگ های مختلف بازی و مشکلات ریز بپدازد. البته این را در نظر داشته باشید که دریافت این آپدیت در روز اول نصب الزامی است و بدون آن خبری از Days Gone نیست که البته در روزگار امروز امری طبیعی است.

قرار است که Days Gone روز 26 آوریل یعنی دقیقا دو هفته دیگر به بازارها عرضه شود و همان طور که می دانید، این بازی در انحصار کنسول PlayStation 4 قرار دارد. همچنین نقد و بررسی های بازی نیز یک روز زودتر به دست وب سایت های معتبر خواهد رسید. اخیرا جزئیات جالبی از دنیای جهان باز و همچنین دشمنان موجود منتشر شده است. برای نمونه تعداد زامبی ها در یک منطقه می تواند از 50 تا 500 نفر تغییر کند.

اخیرا توسعه دهندگان بازی نیز در مصاحبه ای ویدیویی از اهمیت موتورسیکلت شخصیت اصلی گفته اند. آن‌ها باور دارند که Deacon عاشق موتورسواری است و بازیکن نیز باید همانند او عشق موتور باشد و حتی گزینه هایی برای ارتقای باک بنزین و ظاهر این موتورسیکلت قدرتمند نیز در نظر گرفته شده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.