Reboot-Van-Fortnite
یحیی رحیمی

Fortnite قابلیت Respawn را به صورت رسمی دریافت کرد

یحیی رحیمی 17 فروردین 1398 بدون دیدگاه
526 بازدید

بازی های سبک بتل رویال چنان اکشن خاصی ندارند و بیشتر کار به صورت مخفی کاری و دنبال کردن دایره های مشهور انجام می شود و بعد از چند ساعت بازی کردن، سخت است که به یک باره از بازی حذف شوید و زیاد تجربه خوبی نیست. به همین منظور قابلیت Respawn ایجاد شده است و اخیرا Fortnite نیز این ویژگی را به بازی خود اضافه کرده است.

در فصل هشتم بازی Fortnite، یک سری ون های فانتوم قرار داده شده است و این ماشین ها به عنوان ایستگاه های Respawn عمل می کنند. در آخرین ویدیویی که توسط تیم توسعه بازی منتشر شده است، فردی در لباس موز را مشاهده می کنیم که در مورد این ون ها توضیحاتی می دهد. قرار است که این قابلیت، هفته آینده به طور رسمی به Fortnite اضافه شود.

همانند Apex Legends برای بازگرداندن یکی از هم تیمی های خود، باید آیتم مخصوصی داشته باشید. همچنین لازم است که خودتان دل به دریا بزنید و این ون های مخصوص را پیدا کنید و با استفاده از آیتم مخصوص، دوست یا هم تیمی خود را بازگردانید و البته برای دوستی این کارها چیز کمی حساب می شوند.

بازگرداندن هم تیمی ها کار آسانی نیست و اگر به این آسانی بود که هیچ گاه مسابقات تمام نمی شدند. برای نمونه هنگام بازگرداندن یک فرد، صدای بسیار بلندی منتشر می شود و همچنین یک پرتو نور نیز به آسمان می رود و این نوید را می دهد که فردی در این منطقه است و ممکن در کثری از ثانیه، هم شما و هم دوستتان کشته شوید.

reboot-respawn-van-Fortnite

اگر یک بار از ون مخصوص Respawn استفاده شده باشد، لازم است که آن را دوباره شارژ کنید و همین سختی کار را بالا می برد. مشخص نیست که این کار چگونه انجام می گیرد و این فرایند نیز چقدر طول می کشد اما باید بگوییم که واقعا هیجان انگیر است و می تواند اوقات جالبی را برای خودتان و دوستتان بسازد. اینجاست که دوست و دشمن شناخته می شود!

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.