Xbox_E32018-Phil-Spencer
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر برای مذاکره با کمپانی های کره ای و ژاپنی به آسیای شرقی سفر کرد

یحیی رحیمی 13 فروردین 1398 بدون دیدگاه
482 بازدید

حالا که مراسم PAX East 2019 به پایان راه رسیده است همه نگاه ها به سمت بزرگ ترین مراسم سال صنعت بازی های ویدیویی و E3 خیره شده است و به آخرین سرعت در حال نزدیک شدن به ماه ژوئن و این رویداد جذاب هستیم. قرار است امسال شاهد خبرهای زیادی باشیم و احتمالا مایکروسافت نیز سورپرایزهای بزرگی برایمان داشته باشد و شاید حتی نسل بعدی کنسول های Xbox نیز معرفی شوند.

فیل اسپنسر این هفته به منظور برنامه ریزی برای E3 2019 به شرق آسیا سفر خواهد کرد و این هفته در کشورهای ژاپن و کره جنوبی حاضر خواهد بود و می خواهد که با توسعه دهندگان و ناشران این منطقه از جهان جلساتی برگزار کند و از نزدیک با آن‌ها صحبت کند. بر اساس آنچیزی که اسپنسر گفته است، این سفر با هدف E3 2019 انجام خواهد گرفت و احتمالا تاثیر زیادی روی آنچه از Xbox در این مراسم خواهیم دید می گذارد.

اسپنسر در این مورد گفته است:

Phil Spencerهمیشه تحت تاثیر بازی های فوق العاده ای که این استدیو ها می سازند قرار گرفته ام. می خواهم در مورد E3 حرف بزنم و فهمیدن در مورد برنامه های آینده میشه هیجان انگیز است.

Xbox همانند PlayStation دارای شرکای تجاری در کشورهای آسیای دور نیست و به دلیل عدم محبوبیت XBOX در کشور ژاپن، اسپنسر حالا شخصا به این کشور سفر کرده است و احتمالا می خواهد چند بازی از این منطقه را نیز در مراسم E3 خود بگنجاند. برای نمونه سال گذشته شاهد معرفی Devil May Cry 5 بودیم و همچنین تریلری از Kingdom Hearts 3 را در کنفرانس Xbox مشاهده کردیم و امسال نیز شاهد چنین چیزی خواهیم بود.

در حال حاضر تنها شایعه ای که در مورد کنفرانس E3 مایکروسافت شنیده ایم، این است که قرار است سخت افزارهای جدید Xbox معرفی شوند و حالا که سونی نیز دیگر در E3 حاضر نیست، کمپانی های شرقی نیز مایل به معرفی بازی های خود در کنفرانس Xbox خواهند بود و این نمی تواند خبر خوبی برای سونی باشد.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.