Call-of-Duty-Mobile
یحیی رحیمی

همکاری Xbox با خالق بازی Call of Duty Mobile ؛ عناوین ایکس باکس در راه موبایل

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
466 بازدید

خالق بازی کالاف دیوتی موبایل به‌تازگی قرارداد همکاری با شرکت Xbox به‌منظور ساخت بازی‌های موبایل از فرانچایزهای تحت مالکیت این شرکت آمریکایی بسته است. در متن قرارداد که به زبان چینی منتشرشده، هدف از همکاری صورت گرفته، ایجاد محتوای بی‌نظیر و خلق تجارب تازه برای بازیکنان است.

استودیو Tencent Tianmei Studio Group که بیشتر با نام TiMi Studios شناخته می‌شود ازجمله استودیوهای تحت مالکیت شرکت Tencent است که روی بازی‌های محبوب پلتفرم موبایل مانند Call of Duty Mobile و Honor of Kings کار کرده است. با توجه به موفقیت استودیو در خلق بازی‌های موبایل، همکاری با ایکس باکس می‌تواند به نفع ردموندی ها باشد و IP های محبوب این شرکت را این بار به پلتفرم موبایل بیاورد. قرار است جزئیات جدیدی از «همکاری عمیق» میان ایکس باکس و خالق بازی Call of Duty Mobile در اواخر سال منتشر شود.

Xbox-TiMi-Studios

TiMi Studios، شریک استراتژیک Xbox

استودیو TiMi با انتشار بیانیه‌ای در مورد همکاری با ایکس باکس صحبت کرده و مایکروسافت را یک شریک استراتژیک معرفی کرده است. در متن گزارش قیدشده است:

logo-timiامروز Tencent Tianmei Studio Group اعلام می‌کند که قرارداد همکاری عمیقی با شریک استراتژیکمان و استودیوهای ایکس باکس هستیم. هر دو طرف قرارداد ملزم به اشتراک‌گذاری تجارب مزایای خود هستند. ما به‌واسطه این همکاری استراتژیک، ارتباط عمیقی با استودیوهای ایکس باکس برقرار خواهیم کرد و همراه یکدیگر به خلق محتوای بی‌نظیر و ایجاد تجارب جدید برای قشر بزرگی از گیمرها خواهیم پرداخت.

استودیو TiMi روند مدیریت بسیار مناسبی دارد و همکاری صورت گرفته می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران مایکروسافت باشد. این دو شرکت فعلاً به بیانیه کوتاهی بسنده کرده‌اند و در مورد برنامه‌های آینده صحبت نکرده‌اند. قرار است آخر سال در مورد بازی‌های جدید بیشتر بدانیم.

استودیو TiMi موفق به کسب 10 میلیارد دلار درآمد در سال گذشته شده است که بیش از درآمد کسب‌شده توسط هر استودیو بازی‌سازی دیگر در سال 2020 است. این استودیو چینی در سال 2008 تأسیس شد و بیشتر به دلیل ساخت بازی Call of Duty Mobile شناخته می‌شود که تابه‌حال 500 میلیون بار دانلود شده است. این استودیو علاوه بر بازی‌های موبایل، به دنبال ساخت یک بازی AAA جهان‌گستر توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 5 است.

Tencent اخیراً شعبه‌ی غربی TiMi Studios واقع در شهر لس‌آنجلس را هم تأسیس کرده است. این استودیو توسط اسکات وارنر از توسعه‌دهندگان بازی Halo 4 اداره می‌شود و ممکن است همین آشنایی با ایکس باکس منجر به ثبت قرارداد همکاری شده باشد.

منتظر انتشار خبرهای بیشتر در مورد همکاری مایکروسافت و TiMi باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.