Assassin's Creed 3
یحیی رحیمی

Assassin’s Creed 3 به طور کامل از استیم و Uplay حذف شد

یحیی رحیمی 12 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,924 بازدید

ممکن است به تازگی دنبال  عبارت Assassin’s Creed 3 در فروشگاه های Uplay و استیم گشته باشید و احتمالا چیزی گیرتان نیامده باشد. همین چند روز پیش بود که  نسخه ریمستر شده بازی منتشر شد و حالا یوبی‌سافت ما را مجاب کرده است که  به جای نسخه قدیمی، باید نسخه جدید را خریداری کنیم و دیگر خبری از گرافیک قدیمی نخواهد بود و باید با همین نسخه جدید بسازیم.

اگر در استیم بازی را جستجو کنید، می توانید ببینید که صفحه Assassin’s Creed 3 هنوز وجود دارد اما دکمه خرید آن برداشته شده است و همچنین به جای آن نوشته شده است که به درخواست ناشر بازی، Assassin’s Creed III دیگر روی استیم به فروش نخواهد رسید. گفتنی است که اگر بازی را قبلا خریداری کرده اید، می توانید آن را دانلود و بازی کنید اما دیگر امکان خرید وجود ندارد و باید بازی ریسمتر شده را خریداری کنید.

این اتفاق برای دیگر بازی های ریسمتر شده مانند Sleeping Dogs نیز افتاد و این به نظر خیلی از بازیکنان، عادلانه نیست که نتوانند نسخه ارزان تر بازی را خریداری کنند و شاید واقعا یکی نخواهد که هزینه یک بازی نسل جدید را برای نسخه ای که چندین سال پیش منتشر شده است بپردازد. همچنین دیگر قادر به مقایسه دوبازی نیز نیستیم و نسخه قدیمی دیگر در دسترس نیست. البته خود ناشران بازی فکر دیگری دارند و نمی خواهند که بازیکنان به یک باره، محصول اشتباه را خریداری کنند.

نسخه ریمستر شده Assassin’s Creed 3 دارای بهبود گرافیکی زیادی بود و همچنین شاهد اضافه شدن المان های جدیدی به گیم پلی بازی بودیم اما بسیاری از منتقدان باور دارند که بازی آنچنان نوآوری نداشته است و نسبت به بازی های نسل هشتم و حال حاضر، عقب افتاده تر و کلاسیک به شمار می رود. از ویژگی های نسخه جدید می توان به مخفی کاری بهتر و همچنین کشتن بدون سر و صدا با جزئیات بالاتر نام برد و به نظر می رسد که بخش کشتی ها نیز کمی کوتاه تر شده است.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.