Final Fantasy 14
یحیی رحیمی

کارگردان 14 Final Fantasy به دنبال ساخت یک بازی بتل رویال است

یحیی رحیمی 10 فروردین 1398 بدون دیدگاه
812 بازدید

کسی در توانایی های نائوکی یوشیدا شکی ندارد و زیر نظر او بود که Final Fantasy 14 از یکی از ضعیف ترین بازی های این سری به محبوب ترینشان تبدیل شد و راه رقابت در سبک خود را بست و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد. یوشیدا که به کار روی این بازی ادامه داده است، ایده های جدید برای آن در سر دارد.

او در گفتگو با GameSpot از تمایل خود برای ساخت یک بازی بتل رویال گفته است و او یک طرح کلی برای این ژانر جدید دارد و ممکن است که سلطه Fortnite و Apex Legends را مورد تغییر قرار دهد. او در ادامه گفته است که می خواهد روی Diablo 4 نیز کار کند:

naoki+yoshidaمن مایل به ساخت یک بازی بتل رویال هستم و ایده هایی نیز برای آن دارم. ایده هایی که من دارم باعث تبدیل این نوع از بازی ها به یک عنوان لذت بخش خواهد شد و به عنوان یک طراح بازی های انلاین، می خواهم کمی سبک MMORPG را دستخوش تغییر کنم و هر چه مرز و محدویت دارد را بردارم. می خواهم که یک MMORPG را که به دنیای امروز می خورد را قبل از مرگم بسازم و همچنین مایل به کار روی Diablo 4 نیز هستم.

Diablo 4 در حال حاضر با مشکلاتی در زمینه تولید مواجه شده است و می توانید تصور کنید که یوشیدا با آن استعدادش، می توانید روح دیگری به این بازی ببخشد و این دقیقا چیزی است که این پروژه در حال حاضر به آن احتیاج دارد. همچنین دیدن اینکه او روی یک بازی بتل رویال با سبک MMORPG کار کند نیز هیجان انگیز است و خلاقیت او می تواند هر بازیکنی را جذب خود کند و شخصا منتظر دیدن این بازی از او هستم.

گفتنی است که Final Fantasy 14 در حال حاضر برای PS4 و PC در دسترس است و Square Enix نیز می خواهد آن را در اختیار پلتفرم های جدیدی مانند Xbox One، Switch و Stadia قرار دهد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.