Diablo-4
یحیی رحیمی

بازی Diablo 4 از سوی Blizzard Entertainment معرفی شد

یحیی رحیمی 11 آبان 1398 بدون دیدگاه
607 بازدید

از چند روز پیش شایعات در مورد معرفی بازی Daiblo 4 منتشر شد. این شایعات کم کم رنگ واقعیت به خود گرفت و بالاخره کمپانی Blizzard Entertainment در مراسم دیشب BlizzCon 2019 دست به معرفی رسمی این بازی زد. ابتدا چندان اطلاعاتی منتشر نشد اما رونمایی کامل از جزئیات داستان در پنل بازی رخ داد.

در طول پنل، توسعه دهندگان از منبع الهام خود صحبت کردند و به نظر این Diablo 2 است که توانسته تاثیر شگرفی روی Diablo 4 بگذارد. گفتنی است که از نسخه سوم بازی کمی فاصله گرفته شده است و آن تاریکی و خشونت همیشگی نیز به نسخه جدید برگشته است. داستان پیرامون شخصیت Lilith که دختر Mephisto است جریان دارد. او زمانی معشوق Inarius بود و پیوند آن‌ها باعث ایجاد Naphalem شد و همین باعث شد که Lilith به مادر تمام بشریت تبدیل شود.

Diablo-4

داستان بازیکنان از یک دنیای جهان بازی عظیم به پنج منطقه مشخص و متفاوت می برد. تیم توسعه از Diablo 3 بسیار یاد گرفته است و برای همین یک داستان غیرخطی را انتخاب کرده است. می توانید در وسط بازی به انجام مراحل دیگری بپردازید. Diablo 4 همچنین دارای 5 کلاس مختلف خواهد بود. فعلا نژاد بربر، Sorceress و Druid معرفی شده است و قرار است با عرضه بازی نیز اطلاعات بیشتری دریافت کنیم.

بربرها همیشه میان کلاس شخصیتی حضور داشته اند. این نوع از سربازان در جنگ های نزدیک تبحر زیادی دارند و همچنین یک سری سلاح های مخصوص نیز همراه خود دارند. سیستم جدید Arsenal اجازه ارتقای سلاح ها و افزودن آن‌ها را می دهد. جدا از اینها Druids به صورت رسمی برگشته اند و چه خبری بهتر از این؟ حالا آن‌ها نسبت به نسخه دوم بازی طراحی بهتری دارند و همچنین توانایی هایشان نیز با یکدیگر ترکیب شده است و با قدرت بیشتری پا به میدان گذاشته اند.

توسعه دهندگان یک سری بخش ها برای رد و بدل آیتم در بازی Diablo 4 در نظر گرفته اند. همچنین می شود حملات گروهی را کنترل کرد و به صورت بهتری به مبارزه پرداخت. هنوز تاریخ عرضه رسمی بازی مشخص نیست اما می دانیم که برای پلتفرم های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.