ubisoft
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت کنفرانس E3 2019 خود را روز 20 خرداد برگزار خواهد کرد

یحیی رحیمی 8 فروردین 1398 بدون دیدگاه
543 بازدید

از آن دسته کمپانی هایی که همیشه حضور خوبی در E3 داشته اند، یوبی‌سافت فرانسوی بوده است و قرار است که امسال نیز مانند سالهای قبل، شاهد کنفرانس این کمپانی بزرگ باشیم. این کمپانی دیروز به طور رسمی اعلام کرد که روز دوشنبه 20 خرداد، زمان برگزاری کنفرانس خبری این کمپانی خواهد بود.

قرار است که مراسم یوبی‌سافت ساعت 1 ظهر به وقت محلی و تقریبا 2 شب به وقت ایران برگزار شود. یوبی‌سافت دقیقا زمان سالهای قبلی را انتخاب کرده است و علاقه ای به تغییر آن نداد. معمولا بعد از این کنفرانس، شاهد شروع مراسم سونی بودیم که امسال دیگر سونی در این برنامه حضور نخواهد داشت.

سوال اصلی اینجاست که چه چیزهایی در این مراسم مشاهده خواهیم کرد و در حال حاضر حدس و گمان هایی در این مورد در دست داریم. باید بگوییم که بازی های Skull & Bones و Beyond Good & Evil 2 را احتمالا خواهیم دید و این دو بازی از بزرگ ترین هایی هستند که فعلا یوبی‌سافت در دست ساخت دارد. احتمالا خبرهای بیشتری در مورد The Division 2 دریافت کنیم و شایعاتی در مورد Splinter Cell نیز در حال بالا گرفتن است.

Ubisoft Tweet E3

همیشه هم احتمال شنیدن در مورد بازی هایی مانند Assassin’s Creed و Watch Dogs وجود دارد و بعضی شایعات خبر از معرفی نسخه سوم بازی Watch Dogs دارند و باید دید که کدامشان رنگ واقعیت خواهند گرفت. قبلا کمپانی های Bethesda و Developer Digital نیز از برنامه های خود برای E3 2019 گفته اند و باید دید که تا آن زمان چه تغییراتی انجام خواهد گرفت.

مایکروسافت نیز قول داده است که بزرگ ترین مراسم خود را در رویداد امسال اجرا کند و حالا رئیس کمپانی CD Projekt RED نیز از حضور مهم آن‌ها خبر داده است و باید دید که امسال چه در پیش داریم. نظر شما چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.