ubisoftlogo
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت راضی از همکاری با Epic Games؛ پلتفرم PC پرسودترین برای فرانسوی ها

یحیی رحیمی 27 تیر 1398 بدون دیدگاه
547 بازدید

سرویس های آنلاینی مانند Stadia سر در آورده اند و البته قشر بزرگی از بازیکنان نیز نسبت به آن‌ها سرد واکنش نشان داده اند. همچنین افراد زیادی نیز با مشکلاتی که Epic Games Store پیش آورده است مشکل دارند. در این میان یوبی‌سافت هیچ مشکلی با این تازه کارها ندارد و از همکاری با این دو واقعا خوشحال است و قرار است حامی بزرگ تر آن‌ها شود.

دیروز جلسه مالی شرکت یوبی‌سافت برگزار شد و مدیرعامل شرکت به نام Yves Guillemot نظراتی در مورد همکاری های جدید خود بیان کرد. او گفته است که فروشگاه های Epic Games Store و همچنین Uplay به خوبی در حال کار هستند و رشد خوبی را در این دو فروشگاه شاهد بوده اند و می خواهند با حمایت بیشتر، رشد آن را نیز افزایش دهند.

در مورد Stadia اما او گفته است که هزینه پورت کردن بازی ها برای این پلتفرم پایین بوده است و مشکل خاصی ایجاد نکرده است و رابطه بین یوبی‌سافت و گوگل را نیز خوب قلمداد کرده است. یوبی‌سافت همیشه یکی از حامی های اصلی پلتفرم های جدید بوده است و عجیب نیست که الان نیز نظر مثبتی در این مورد دارد. در این حین آمار فروش پلتفرم های مختلف نیز منتشر شده است.

Ubi-financial-results

بر اساس آمار اعلام شده، میزان فروش بازی های یوبی‌سافت روی PC نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد پیشرفت داشته است و به 34 درصد از فروش کل رسیده است. این در حالی است که فروش بازی ها روی PS4 افت کرده است و حالا PC پرسودترین پلتفرم بازی های یوبی‌سافت است. Xbox One نیز البته 18 درصد بازار را در دست دارد و طبیعی است که نسبت به PS4 عقب تر باشد.

به نوعی سونی برنده نسل هشتم کنسول هاست و نمی شود این حقیقت را کتمان کرد. مشاهده می شود که میزان فروش بازی های یوبی‌سافت روی کنسول های نسل هفتم به صفر رسیده است و دیگر هیچ کس این بازی ها روی PS3 یا Xbox 360 خریداری نمی کند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.