Battlefield 5
یحیی رحیمی

جزئیات بخش بتل رویال Battlefield 5 منتشر شد: فعلا مجانی نیست!

یحیی رحیمی 2 فروردین 1398 بدون دیدگاه
693 بازدید

قرار است به زودی یک آپدیت جدید برای بازی Battlefield 5 منتشر شود و با انتشار این آپدیت بزرگ، شاهد اضافه شدن بخش Firestorm یا بتل رویال به بازی هستیم. از همین امروز آپدیت در دسترس کاربران قرار گرفته است و البته سایز دانلودی نیز متفاوت است و بین 7 تا 10 گیگابایت را باید دانلود کنید. البته برای PC کار مشکل است و باید حدود 28 گیگابایت دانلود کنید.

بزرگ ترین تغییر انجام گرفته، اضافه شدن Firestorm است و این همان حالت بتل رویال Battlefield 5 است و البته تا روز 25 مارس قابل بازی کردن نخواهد بود اما همین امروز می توانید آن را دریافت کنید. استدیو DICE به منظور افزایش هیجان بازی، تغییراتی در زمینه مبارزات سگ ها و البته فیزیک هواپیماها انجام گرفته است و حالا مانند گذشته لازم نیست که به سرعت و جاذبه دقت کنید و پرواز راحت تری خواهید داشت.

آپدیت امروز همچنین کیفیت تصویر کارت گرافیک های Nvidia DLSS را بهبود می بخشد و همچنین باگ های زیادی را نیز برطرف می کند. تغییرات ریز بسیار زیادی انجام گرفته است که شاید در عمل زیاد به چشم نیایند و در کل به بهبود کلی بازی کمک می کنند.
در مورد بخش بتل رویال بازی باید بگوییم که به صورت رایگان به بازی اضافه می شود اما هنوز باید بازی اصلی را خریداری کنید و کاملا رایگان نیست. مثلا Apex Legends بیشتر از 50 میلیون نفر بازیکن فعال دارد و این به لطف رایگان بودنش است اما با توجه به فروش 7.5 میلیون نسخه ای Battlefield 5، انتظار چنین آمار و ارقامی را نخواهیم داشت.

استدیو بازی در این مورد گفته است که فعلا فقط می خواهند Firestorm را به عنوان یک بخش از Battlefield 5 منتشر کند و این بخش وابستگی زیادی به خود بازی اصلی دارد و تقریبا تمام سلاح های بازی، در این بخش نیز به کار رفته است و فعلا خبری از عرضه کاملا رایگان بازی نیست و تنها هدف کار، تجربه جدیدی برای بازیکنان Battlefield 5 است.

همان طور که گفتیم، 25 مارس حالت Firestorm در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. برای آگاهی از جزئیات کامل آپدیت جدید، می توانید لینک منبع را مشاهده کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.