راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هشتم - هفته‌ی دوم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هشتم – هفته‌ی دوم

کیوان آمیرزاده 27 اسفند 1397 بدون دیدگاه
643 بازدید

چالش‌های هفته‌ی دوم فصل هشتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرار گرفت که چالش‌های سختی را در برابر بازیکنان قرار می‌دهد. در این مقاله می‌خواهیم تا به شما در سریع‌تر کامل کردن این چالش‌ها کمک کنیم.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در منطقه‌ی Block فرود بیایید).

در این چالش 5 مرحله‌ای، باید در مکان مشخص‌شده فرود بیایید تا چالش جلو رود. دقت داشته باشید که بیش از یک مرحله‌ را نمی‌توان در یک بازی کامل کرد و مرحله‌ی بعدی با کامل کردن مرحله‌ی قبلی قابل انجام دادن است.

2- به Supply Drop ها هنگام فرود به میزان 200 واحد آسیب برسانید.

صندوق‌هایی که به بالن بسته شده‌اند، همان Supply Drop ها هستند که شما با تیراندازی به آن‌ها قبل از آنکه به زمین برسند، می‌توانید این چالش را کامل کنید. اگر یک Supply Drop که از میزان سلامتی آن کم نشده است را مورد هدف قرار بگیرید، درجا می‌توانید این چالش را کامل کنید. مودهای LTM (که فعلاً Team Rumble است) بهترین مکان برای کامل کردن این چالش است چراکه تعداد بسیار بیشتری از این صندوق‌ها در محیط بازی در حال فرود آمدن هستند.

3- 3 نفر را در Salty Springs یا Haunted Hills بکشید.

سراغ Salty Springs بروید چراکه Haunted Hills فوق‌العاده خلوت‌تر است که کامل کردن این چالش را سخت‌تر می‌کند. در مود Solo، در Salty Springs فرود بیایید و با پیدا کردن یک اسلحه، سریعاً بیرون بروید و با غافل‌گیر کردن دشمنان، آن‌ها را بکشید. کامل کردن این چالش در یک بازی، کار سختی نیست.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: با استفاده از سیب به میزان 25 واحد سلامتی خود را بازیابی کنید).

اگر حوصله ندارید تا از روش‌های عادی این چالش را کامل کنید، با ساخت و ساز و پریدن از ارتفاع میزان سلامتی خود را کاهش دهید و به شمال Fatal Fields یا به اطراف Dusty Divot بروید تا سیب‌های نسبتاً بیشتری را بر روی زمین پیدا کنید. با خوردن 5 سیب، مرحله‌ی اول کامل می‌شود. مراحل بعدی نیز بر روی بازیابی جان ازدست‌رفته با استفاده از آیتم‌های دیگر تمرکز دارد.

Fortnite

5- جنوبی‌ترین، شمالی‌ترین، شرقی‌ترین و غربی‌ترین مکان‌های نقشه را ببینید.

کافی است که به مکان‌های مشخص‌شده بر روی عکس بروید و سراغ تابلوی مشخصی بگردید. برای مثال شمالی‌ترین بخش نقشه، در کنار تابلویی قرار دارد که نشان می‌دهد این مکان، شمالی‌ترین جای نقشه است.

6- با استفاده از Pirate Cannon به میزان 100 واحد به دشمنان آسیب برسانید.

به‌جرئت می‌توان گفت این چالش یکی از سخت‌ترین چالش‌های چند فصل اخیر است که شانس، اصلی‌ترین یار شما برای کامل کردن آن است! توپ‌های دزدان دریایی از جمله وسایل نقلیه‌ای است که به بازی اضافه شده است که بیشتر در کمپ‌های دزدان دریایی قابل پیدا کردن است (مکان این کمپ‌ها در چالش‌های هفته‌ی اول نشان داده شده است). مشکل اصلی این اسلحه آن است که همانند نارنجک پرتاب کن‌ها، تیر شما به صورت مستقیم جلو نمی‌‌رود که نشانه‌گیری را به شدت سخت می‌کند. چرخاندن توپ نیز موقع نشانه‌گیری بسیار سخت است که باعث می‌شود یک تیر خطا، مکان شما را به راحتی به دشمن لو دهد و شلیک تیر دوم را غیرممکن کند. مودهای LTM هم برعکس چیزی که فکرش را می‌کنید، اصلا مکان خوبی برای کامل کردن این چالش نیست چراکه بازیکنی که در حال راندن توپ‌ها است، یک هدف فوق‌العاده آسان برای کشتن است و نبردها در مودهای LTM متمرکزتر است که به ضرر شما است. Party Assist را برای این چالش فعال کنید و به امید آن باشید تا یکی از دوستانتان بتواند به شما کمک کند تا این آسیب را به دشمنان وارد کنید؛ اما اگر خوش شانس باشید، می‌توانید به سرعت این چالش را کامل کنید چراکه میزان آسیب‌رسانی این توپ‌ها، بالا است و یک‌ضرب درست، چالش را کامل می‌کند.

7- در 3 مکان اسم دار مختلف طی یک بازی، صندوقی را باز کنید.

شما باید حداقل یک صندوق را در 3 مکان اسم دار مختلف باز کنید. وارد مود LTM شوید و 3 مکان نزدیک به هم را انتخاب کنید و با باز کردن صندوق‌ها در سه مکان اسم دار مختلف، این چالش کامل می‌شود.

ستاره‌ی مخفی این هفته که به صورت بنر است، درون کوه آتش فشانی بازی است که مکان دقیق آن بر روی عکس مشخص شده است.

Fortnite
منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.