Phil Spencer
یحیی رحیمی

Phil Spencer می خواهد Xbox Games Pass را در اختیار تمامی پلتفرم ها قرار دهد

یحیی رحیمی 13 اسفند 1397 1 دیدگاه
717 بازدید

به نظر می رسد که سرویس Xbox Game Pass روز به روز موفق تر می شود و حالا شایعاتی وجود دارد که مایکروسافت به دنبال انتشار این سرویس برای چندین پلتفرم دیگر است. این شایعه ابتدا با انتشار خبری در مورد انتشار Xbox Live برای کاربران موبایل و Nintendo Switch شروع شد.

در ابتدا همگی باور داشتند که مایکروسافت تنها خواهان متصل کردن اطلاعات کاربران مایکروسافت به کنسول Switch است ولی به نظر می رسد که مایکروسافت برنامه های بیشتری در سر دارد و ممکن است که Xbox Game Pass را نیز برای این پلتفرم محبوب منتشر کند. Phil Spencer که رئیس بخش Xbox کمپانی مایکروسافت است نظر خود را در این مورد گفته است و به نظر می رسد که موافق چنین کاری باشد:

Phil Spencerما می خواهیم که Xbox Game Pass را برای هر دستگاهی که بشود روی آن بازی کرد منتشر کنیم. نه فقط به دلیل رشد کسب و کارمان بلکه مدل کسب و کار ما به همه اجازه می دهد تا بازی هایی را که هیچ گاه بازی نکرده اند و روی پلتفرم های دیگر مشاهده کرده اند را دریافت و بازی کنند.

این شیوه ای نیست که ما پول در می آوریم بلکه بیزینس داخل بازی ها واقعا فروش خوبی دارد و اینکه دسترسی به فروش بازی و محتواها وجود داشته باشد، این دقیقا همان پایه و اساس کسب و کار ماست. در نتیجه وقتی مرزها را بازی می کنید، افراد بیشتری قادر به بازی خواهند بود و همچنین هر چه بیشتر از آن لذت ببرند، حجم بیزینس ما را بالاتر می برد.

Xbox تا به حال رقمی در مورد میزان فروش کنسول ها در مقایسه با بخش نرم افزاری در اختیار ما نگذاشته است. اما به نظر می رسد که افت فروش کنسول های مایکروسافت شروع شده است و این کمپانی 19 درصد افت فروش در سه ماه آخر سال داشت. البته بخش نرم افزار Xbox نسبت به سال پیش حدود 32 درصد پیشرفت داشته است. به نظر می رسد که آینده برند Xbox روشن تر از همیشه به نظر برسد.

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    متین

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    سایتتون عالیه
    مخصوصا این پست هاتون
    با قدرت ادامه بدید??

    پاسخ دهید