Tom Clancy's The Division 2
یحیی رحیمی

نسخه بتا The Division 2: نکاتی برای بازپس گیری واشنگتن دی سی!

یحیی رحیمی 12 اسفند 1397 بدون دیدگاه
621 بازدید

بالاخره نسخه بتای عمومی بازی The Division 2 در دسترس قرار گرفت و حالا طرفدران می توانند این بازی را به همراه دوستانشان تجربه کنید و شانس تجربه چندین مرحله اول بازی را داشته باشند. ما زمان زیادی برای یافتن زیر و بم های بازی سپری کرده ایم و حالا نکات مهم و کاربردی را برای تازه کارها آماده کرده ایم که خواندن آن‌ها کمک زیادی به شما خواهد کرد.

از میان برها استفاده کنید و همچنین به زمین اطرافتان نیز دقت داشته باشید

در گوشه و کنارهای پایتخت ایالات متحده پر از منابعی است که می تواند شما را زنده کند و البته جعبه هایی وجود دارند که پر از آیتم های مختلف هستند و در تمام گوشه های نقشه قرار دارند. هنگامی که در کوچه و خیابان های شهر قدم می گذارید، توسط یک مکان نمای نارنجی هدایت می شوید و نکته اصلی این است که حتما به مسیر پیشنهادی نچسبید و از میان برهای مختلف استفاده کنید.

مثلا می توانید از داخل خانه ها عبور کنید و اینجاست که می توانید کلی تاراج و آیتم های خوب پید کنید و می توانید با استفاده از آن‌ها خودتان را تجهیز کنید.

Tom Clancy's The Division® 2
به اطراف خوب نگاه کنید!

پیشروی زیاد نتیجه ای جز تسلیم شدن و مرگ نخواهد دشت

The Division 2 بیشتر روی بخش های تاکتیکی جنگ تاکید کرده است و تمامی بازی های Tom Clancy نیز به همین شکل هستند. این بازی نیست که بتوانید به آسانی دشمن را به خاک و خون بکشانید و نیاز دارید که کاور بگیرید، آگاهانه حمله کنید و آگاهانه دفاع کنید. در غیر این صورت از تمام جهات به شما تیراندازی می شود و قهرمان بازی جایی در The Division 2 ندارد.

از قابلیت های مخصوص خود استفاده کنید

دوربین سوم شخص بازی حس فوق العاده ای دارد اما همین می توانند بازی را کمی سخت تر از معمول کند و به خصوص اینکه دشمنان هوش بالایی دارند و می توانند سریعا میزان سلامت شما را پایین بیاورند و فشار جدی روی شما وارد کنند. مهم است که حتما از قابلیت های خود استفاده کنید. این قابلیت ها مانند مین های جنگی، پهپاد و … هستند و بسیار قدرتمند نیز هستند و هر چه می توانید از آن‌ها استفاده کنید.
اگر تک نفری جلو می روید حتما از Turret استفاده کنید که صدمه فوق العاده زیادی در زمان به حریف وارد می کند.

Tom Clancy's The Division® 2
قابلیت های مخصوص خود را فراموش نکنید!

از بُردهای شناور برای دعوت بازیکنان به شرکت در مرحله استفاده کنید

وقتی به مراحل داستانی بازی برمی خورید، به بردهای شناوری خواهید خورد که نام مرحله و درجه سختی آن رویش نوشته شده است و در نتیجه می توانید آن مرحله را با کمک دوستانتان به پایان برسانید. می توانید با این قابلیت به چندین نفر دیگر متصل شوید و مرحله را با مشکل کمتری طی کنید. اگر فکر می کنید که مرحله سختی پیش رو دارید، حتما از این قابلیت استفاده کنید.

آیتم های بی استفاده را به Project ها بسپارید

اینکه بتوانید از شر تمام آیتم های بی استفاده تان راحت شوید بسیار لذت بخش است اما در The Division 2 روند کار به صورت دیگری است و می توانید بی استفاده های خود را به Projects تحویل دهید و این مراحل جانبی نیز به شما XP بیشتر و البته آسان کاری هایی برای خرید آیتم های دیگر در اختیارتان می گذارد و در نتیجه هر چه دستتان می رسد را نگه دارید که بالاخره به دردی خواهند خورد.

خشاب خود را قبل از تمام شدن پر کنید

یکی از موضوعاتی بازیکنان به آن دقت نمی کنند این است که خشاب خود را تا زمانی که کامل خالی می شود پر نمی کنند و در نتیجه همیشه یک تیر کمتر می آورند. به یاد داشته باشید که قبل از خالی شدن، خشاب را پر کنید و یک برتری جزئی نسبت به بقیه داشته باشید.

از Zipline ها برای خارج شدن سریع از مخمصه استفاده کنید

در مناطق شلوغ شهری ساختمان های بلند مرتبه قد عمل کرده اند و در نتیجه پایین آمدن کار آسانی نیست و در صورت قرار گرفتن در منطقه خطر نمی توانید به آسانی تمام آن پله ها را بدوید و خود را به پایین برسانید. در بعضی از پشت بام ها طناب هایی برای این کار تعبیه شده اند و می توانید از آن‌ها برای جابه جا کردن خود استفاده کنید.

Tom Clancy's The Division® 2
از زیپ لاین ها حتما استفاده کنید!

نارنجک های پرتابی دشمن دقیقا به آنجایی که نباید بروند می روند! مواظب باشید

سطح پرتاب نارنجک توسط دشمنان موجود در The Division 2 بسیار بالاست و باید خیلی مواظب آن‌ها باشید و شاید بگوییم که پرتاب دست آن‌ها به طرز مضحکی قوی است و آدم را یاد پرتاب های بیرانوند می اندازد! هر گاه دیدید کسی دست به نارنجک می برد، حتما پناه بگیرید وگرنه بد خواهید دید!

هر زمان که به Turret خود احتیاج ندارید آن را خاموش کنید

Turret یکی از قابلیت های خوب بازی است و می توانید در مکان های زیادی از آن استفاده کنید. اگر یک اتاق را پاک سازی کرده اید می توانید Turret خود را خاموش کنید و بعد از آن به آن نیازی ندارید. این قابلیت هنگامی که جنگ پیش رو آسان تر از آن چیزی که فکر کرده اید باشد، زیاد به درد نمی خورد و در نتیجه آن را برای جنگ های سخت تر نگه دارید.

Tom Clancy's The Division® 2
از بردهای شناور برای پایان بردن مرحله با دوستانتان استفاده کنید

برند لباسهای ضد گلوله خود را با یکدیگر ست کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشند

آیتم های فوق العاده زیادی در The Division 2 Beta وجود دارد و می توانید ضد گلوله های زیادی نیز پیدا کنید اما به یاد داشته باشید اگر می خواهید نهایت استفاده را از آن‌ها ببرید، باید برند آن لباس ها با یکدیگر ست باشد و اجزای مختلف آن از یک نوع باشند و در غیر این صورت ممکن یک عضو بدن صدمه بیشتری ببیند و دیگری کمتر و این به نفع شما نیست.

نسخه Beta بازی The Division 2 را همین الان می توانید تجربه کنید و تا چند روز دیگر برای انجام آن فرصت دارید پس دست بجنبانید و سریعتر ثبت نام کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.