Apex Legends
یحیی رحیمی

وجود Apex Legends یک سال پیش فاش شده بود اما کسی باور نکرد!

یحیی رحیمی 12 اسفند 1397 بدون دیدگاه
665 بازدید

تابه حال داستان چوپان دروغگو را شنیده اید؟ فردی که همیشه در حال خبر دادن های دروغین بود و در آخر نیز هیچ کس خبرهای دیگر او را باور نکرد؟ این داستان حالا در واقعیت نیز به عمل پیوسته است و یکی از کاربران وب سایت Reddit حدود 11 ماه پیش، نقشه اصلی بازی Apex Legends را فاش کرده بود و آن زمان هیچ کسی حرف های او را باور نکرد و کسی فکرش را نمی کرد که یک نسخه Battle Royale از بازی Titanfall ساخته شود.

او تقریبا سال گذشته یک نقشه از بازی Apex Legends به اشتراک گذاشته بود و آن زمان گفته بود که این نقشه نسخه Battle Royale بازی Titanfall است. این کاربر هیچ گونه جزئیاتی از بازی در اختیار ما نگذاشته بود و البته تنها چند نفر نیز به پست او پاسخ داده بودند و به نظر زیاد مهم به نظر نمی رسیده است.

اما اگر با Apex Legends آشنا باشید می توانید ببینید که این افشاگری دقیقا درست از آب درآمده است و نقشه بازی همینی است که این فرد افشا کرده بود. البته یک سری تغییرات ریز در نقشه انجام گرفته است. جالب است که پست او تنها نظرات منفی خورده است و به پایین رانده شده است و از پاسخ های انجام گرفته به پست او نیز می توان گفت که فردی در این مورد گفته است که امیدوارم هیچ گاه چنین چیزی اتفاق نیافتد.

Apex Legends Leak
Apex Legends Leak

او چند روز پیش نظر خود را اصلاح کرده است و گفته است که بعد از چندین روز بازی کردن Apex Legends حالا از تصمیم خود پشیمان شده است. بسیاری نیز او را متهم به جعل اخبار برای دریافت توجه از جانب کاربران کرده اند. یکی از توسعه دهندگان Apex Legends نیز به این پست واکنش نشان داده است و گفته است که انگار تیم کاری اش آنچنان که باید رازدار نبوده اند.

یکی دیگر از توسعه دهندگان اما گفته است که او پست این فرد را دیده است و خوشحال است که آن زمان هیچ کس به آن توجه نکرده است. یکی از دلایل موفقیت بازی این بود که به صورت یک باره وبدون هیچ گونه خبری منتشر شد و همین باعث جذب بازیکنان زیادی شد و فعلا جذب بازیکن Apex Legends از دیگر رقیبان خود پیشی گرفته است.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.