یحیی رحیمی

Final Fantasy VII اواخر ماه مارس برای Xbox One منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 11 اسفند 1397 بدون دیدگاه
710 بازدید

Final Fantasy VII از آن قدیمی های دوست داشتنی است که داستان و دنیای آن ساعتها ما را سرگرم خود می سازد و همچنین این بازی یکی از محبوب ترین های سری Final Fantasy است و حالا کاربران Xbox One قادر به تجربه این دنیای شگفت انگیز خواهند بود و نیاز به صبر نیست و همین اواخر مارس نیز در دسترس آن‌ها قرار خواهد گفت.

فروشگاه مایکروسافت تایید کرده است که دارندگان Xbox One قادر به بازی کردن Final Fantasy VII در 26 مارس سال 2019 خواهند بود که جالب است این تاریخ دقیقا با تاریخ انتشار همین نسخه روی Nintendo Switch یکی است. همچنین پیش خرید این بازی نیز در دسترس است و حالا با قیمت 16 دلار در دسترس قرار گرفته است و می توانید از همین الان آن را بخرید.

البته قبل از اینکه زیاد هیجان زده شوید باید بگویم که این همان Final Fantasy VII اصلی است و نسخه بازسازی شده بازی هنوز تحت توسعه است و زمان زیادی تا انتشار آن مانده است. انتشار Final Fantasy VII و دیگر بازی های این سری روی Xbox One پارسال تایید شد اما با توجه به اینکه این سری روی پلتفرم های دیگر منتشر شده بود، کاربران Xbox انتظار انتشار آن را روی کنسول خود دارند.

حالا زمان آن است که کاربران Xbox One نیز این بازی دوست داشتنی و به خصوص یکی از بهترین نسخه های آن را روی کنسول خود تجربه کنند. تقریبا 20 سال از انتشار این بازی روی کنسول PlayStation گذشته است و هنوز هم بعد از آن 20 سال این بازی جذابیت خود را دارد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.