coffee-talk
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه ژوئن 2020 سرویس Xbox Live Gold: برای تمام علایق

یحیی رحیمی 7 خرداد 1399 بدون دیدگاه
590 بازدید

خود را آماده ماه جدیدی از بازی های تازه سرویس Xbox Live Gold کنید. ماه ژوئن به سرعت در حال نزدیک شدن است و این ماه می توانید پلتفرمر Shantae and the Pirate’s Curse را تجربه کنید و همچنین برای مشتریان خود در بازی Coffee Talk قهوه سرو کنید. دو بازی جذاب نیز برای Xbox 360 در نظر گرفته شده اند که در ادامه به آن‌ها می پردازیم.

سرویس Xbox Live Gold علاوه بر اتصال شما به سرورهای آنلاین بازی ها، هر ماهه چندین بازی رایگان نیز در اختیار شما قرار می دهد و اگر کنسول Xbox دارید حتما با این سرویس آشنایی دارید. این سرویس جدیدا با Xbox Game Pass یکی شده است و می توانید اشتراک هر دو را یکجا خریداری کنید.

اگر کنسول Xbox One دارید باید گفت که Shantae and the Pirate’s Curse اولین بازی مجانی ماه است. این بازی شما را با ماجراجویی شخصیتی به نام شانتای آشنا می کند که باید از توانایی های جادویی خود به منظور نجات دادن سرزمین مادری اش استفاده کند. هیولاهای مختلف و نبردهای حماسی از ویژگی های مثبت این بازی به شما می رود. این بازی از روز اول تا آخر ژوئن در دسترس است.

Xbox Live Gold June 2020

دیگر بازی Coffee Talk نام دارد. در این بازی باید با مشتریان مختلفی سر و کله بزنید و نقش یک باریستا را بازی کنید. در این میان خود را وارد داستان و فانتزی های مشتریان کنید و مطمئنم از داستان آن خوشتان خواهد آمد. این بازی از اواسط ماه روی Xbox One در دسترس خواهد بود.

اگر کنسول Xbox 360 دارید باید گفت بازی Destroy All Humans حسابی شما را سرگرم خود خواهد کرد. این دفعه در نقش فرازمینی ها باید کره زمین را فتح کنید. آخرین بازی اما نه ضعیف ترین، Sine Mora است که یک شوتر درست و حسابی است و حسابی شما را سرگرم می کند. این بازی ها با شروع ماه جدید در دسترس خواهند بود.

منبع: XBOX

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.