مهدی ملکی

تخفیف‌های جمعه سیاه ایکس ‌باکس مشخص شد

مهدی ملکی 2 آذر 1399 بدون دیدگاه
621 بازدید

ایکس ‌باکس همیشه در زمینه سرویس‌های مردم‌پسند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است؛ از راه‌اندازی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم ‌پس که برخی از بهترین بازی‌های سال حتی در زمان عرضه روی آن قرار می‌گیرند تا ارائه سرویس Xcloud که کاربران اندروید هم می‌توانند به وسیله آن روزهای خوشی را با بازی‌های کنسولی بگذرانند. اما این خدمات تنها وجه مایکروسافت نیست و ما هرساله در ایام جمعه سیاه می‌توانیم منتظر سخاوتمندی بیشتری از سوی فروشگاه‌های مایکروسافت و مخصوصاً فروشگاه ایکس باکس باشیم.

حدود 700 بازی در این تخفیف شامل کاهش قیمت شده‌اند و از آنجایی که کنسول Xbox Series X تازه به بازار عرضه شده است، می‌توان حدس زد که این عناوین مربوط به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هستند؛ اما نگران نباشید، قابلیت Backward تجربه تمام این بازی‌ها را روی Xbox Series X ممکن می‌کند. همچنین گفتنی است که برخی از این تخفیف‌ها شامل بازی‌هایی می‌شوند که دارای کیفیت ارتقا یافته روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس هستند؛ بازی‌هایی نظیر Borderlands 3 و Forza Horizon 4 شامل این تخفیف ها شده‌اند.

Battletoads $9.99
Control Ultimate Edition $19.99
Crackdown 3 $14.99
DOOM $5.99
Gears 5 $9.99
Halo: The Master Chief Collection $25.99
Killer Instinct: Definitive Edition $9.99
No Man’s Sky $29.99
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition $9.99
Rare Replay $7.49
Sea of Thieves: Black Friday Special Edition $29.99
Star Wars Squadrons $23.99
Titanfall 2: Ultimate Edition $4.49
Watch Dogs Legion $40.19
Xbox Series X|S Wireless Controller in Grey/Blue $49.99

علاوه بر بازی‌های فهرست بالا، برخی از کنترلرهای ایکس ‌باکس هم شامل طرح تخفیف شده‌اند؛ آخرین گزینه این لیست مربوط به همین کنترلرها است ولی بعید به نظر می‌رسد که بتوان آن‌ها را از ایران خریداری کرد. همزمان با تخفیف‌های فروشگاه ایکس ‌باکس، فروشگاه پلی‌استیشن هم تخفیف‌های بسیاری را برای جمعه سیاه در نظر گرفته است. این تخفیفات تا تاریخ 11 آذر ادامه خواهند داشت و شما می‌توانید برخی از بهترین بازی‌های سال را با قیمتی باورنکردنی صاحب شوید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.