GTA Online
یحیی رحیمی

مسابقات و چالش های این هفته GTA Online : ماشین سواری و دیگر هیچ!

یحیی رحیمی 10 اسفند 1397 بدون دیدگاه
15,569 بازدید

حالا وقتش رسیده است که کنسول یا PC خود را آتش کنید و به یک هفته فوق العاده جذاب از مسابقات اتومبیل رانی RC Bandito و همچنین جنگ استادیومی سفر کنید و یک بار هم که شده آن را در GTA Online امتحان کنید.

سه مسابقه RC Bandito Races در این هفته بازی GTA Online حاضر هستند که شما را به مکان هایی مانند Fort Zancudo، Paleto Forest و Vespucci Pier می برند. تمامی این مسابقات جایزه 2 برابر به حساب شما واریز خواهند کرد. البته باید خاطر نشان کرد که تمامی 15 مسابقه RC Bandito تا تاریخ 6 مارس میلادی، پول دوبرابر به حساب شما واریز خواهند کرد.

Rockstar همچنین از بخش Arena War Creator نیز رونمایی کرده است و با استفاده از ماشین های Arena Contender می توانید مسابقات Arena Vehicle Deathmatches خودتان را طراحی کنید و همچنین می توانید استایل های مختلفی نیز به آن بدهید و به سلیقه خود آن را با نورپردازی و دیگر امکانات موجود مزین کنید.

GTA Online Arena War

علاوه بر اینها ماشین های موجود در حالت After Hours مانند Pegassi Oppressor Mk II و Declasse Scramjet از الان برای استفاده در حالت Creator قابل استفاده است. بخش جنگ داخل استادیومی چند ماه پیش برای GTA Online معرفی شد و می توانید از اینجا در مورد آن بیشتر بخوانید.

استدیو بازی همچنین قابلیت حذف تجهیزات از Race Creator را نیز اضافه کرده است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا 25 آیتم را ازنقشه بازی مانند تابلوها و لامپ های کنار جاده را حذف کنید. اگر این ویژگی های جدید برای شما کافی نیست، باید بگوییم که شما همچین پول دوبرابری در انجام مراحل Contact، Rockstar Stunt Races و Hunting Pack دریافت خواهید کرد. حتی محافظان شخصی نیز این هفته رشد حقوق خواهند داشت و دریافتی همه دستخوش افزایش شده است.

نبردهای Freemode Business نیز به شما شانس دریافت جعبه جایزه ای با رادیویی خاص یا خودرویی فوق العاده و البته 50 هزار دلار GTA$ خواهد داد. در آخر اما موسیقی پشت زمینه Arena War نیز از امروز قابل دریافت خواهد بود و می توانید از آن لذت ببرید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.