GTA V
یحیی رحیمی

مدیر سابق Rockstar North به دنبال ساخت رقیب GTA با 42 میلیون دلار است

یحیی رحیمی 6 مهر 1399 بدون دیدگاه
1,166 بازدید

Leslie Benzies یکی از مغز متفکرهای پشت سری بازی GTA است که کارنامه خوبی در استودیو Rockstar North به‌جا گذاشته است. او استودیو را در سال 2016 ترک کرد که با سروصدای زیادی همراه شد؛ زیرا که او از شرکت Take-Two به دلیل عدم دریافت بخشی از حق‌الزحمه شکایت کرده و درخواست 150 میلیون دلار غرامت را داشت. این پرونده در سال 2018 به نتیجه رسید.

Benzies دقیقاً یک سال قبل از به نتیجه رسیدن دادگاه، استودیو شخصی به نام Rocket Boy راه انداخته بود و بسیاری از کارمندان سابق راک استار را جذب کرد. این کارمندان تجربه کار روی سری بازی GTA رادارند و همگی با اصول بازی‌سازی کاملاً آشنا هستند. بر اساس گزارش جدیدی از نشریه تلگراف، استودیو راکت بوی با دریافت سرمایه خوبی از سوی چندین شرکت ازجمله Netease مواجه شده است.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، آخرین سرمایه‌گذاری انجام‌شده در استودیو به مبلغ 32 میلیون پوند بوده است. اولین بازی که این گروه در حال کار روی آن هستند هم Everywhere نام دارد. لزلی بنزی چند سال پیش در گفتگو با Venturebeat از فرصت‌های جدید و بازی که قرار است روی آن کار کنند گفته بود:

بازی Everywhere دارای مکانیسم‌های گیم پلی سنتی است اما از هر چیزی که فکرش را بکنید الهام می‌گیریم. بازی بازها باهوش‌تر شده‌اند و نیازمند گیم پلی بیشتری هستند و ما به دنبال ایجاد آزادی عمل واقعی برای گشتن در دنیا به هر شیوه‌ای که می‌خواهند هستیم. ما می‌خواهیم تعداد زیادی از مودهای مختلف را ارائه دهیم و تنها به دنبال ارائه داستان نیستیم، بلکه می‌خواهیم بازیکنان توانایی زندگی در این دنیای ایجادشده و شرکت در ماجراجویی‌های مختلف را داشته باشند.

بازی «همه‌جا» توسط موتور گرافیکی شرکت آمازون به نام Lumberyard ساخته می‌شود و فعلاً تاریخ انتشار آن مشخص نیست. این بازی به دنبال ارائه تجربه‌ای مشابه سری بازی GTA است و باید دید آیا رقیب خوبی برای آن خواهد شد یا خیر؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.