red dead online
یحیی رحیمی

Red Dead Online در حال از دست دادن بازیکنانش است: احتمال انتشار نسخه PC

یحیی رحیمی 8 اسفند 1397 1 دیدگاه
1,266 بازدید

GTA Online فراتر از تصورها کار کرد و واقعا Grand Theft Auto 5 را تا همین امروزش زنده نگه داشته است و همان طور که می دانید بیش از 100 میلیون نسخه از بازی به فروش رفت و همین باعث تبدیل بازی به پرفروش ترین محصول سرگرمی کل تاریخ شد. به نظر می رسد که دیگر بازی کمپانی Rockstar به نام Red Dead Redemption موفق به تکرار چنین کاری نشده است و بخش آنلاین آن قابل مقایسه با GTA Online نیست.

کمپانی SuperData که متخصوص تجزیه و تحلیل بازار است، اخیرا گزارشی منتشر کرده است و بر اساس آن Read Dead Online حدود 5 برابر درامد کمتری از GTA Online دارد. تنها لازم است به درآمد کسب شده GTA Online و Read Dead Online در ماه فوریه نگاه بیندازیم و می فهمیم که تمام بار روی GTA بوده است و Red Dead آنچنان که باید عمل نکرده است و این باعث نگرانی است.

به نظر می رسد که GTA Online در حال از دست دادن آن شور و اشتیاق اولیه است و البته بعد از گذشت سالها از انتشار بازی نیز این امر طبیعی است. توسعه دهنده بازی امیدوار است که Read Dead Online جایگزین این بازی شود و به نظر می رسد که این عنوان اصلا جایگزین مناسبی نبوده است. نگران کننده ترین موضوع این است که Red Dead Online ماهانه تعداد زیادی کاربر از دست می دهد و بازیکنان دیگر علاقه ای به ادامه این بازی ندارند.

البته ما تنها داده های یک ماه را در دست داریم و ممکن است که RockStar Games توجه جدی تری به Red Dead Online در ماه های بعدی بکند و البته دیروز آپدیت گسترده ای نیز برای بازی منتشر شد که محتواهای خوبی را اضافه کرد. GTA Online تنها چند ماه بعد از انتشار خود به سوددهی فوق العاده ای رسید و ماه های اول کار چنان خوب نبود و امیدواریم که این اتفاق برای Red Dead Online نیز بیافتد.

آمارها نشان از افت بازی می دهند و شاید Rockstar تیر آخر خود را بزند و بالاخره شاهد انتشار نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mehrad

    مهمان

    راکستار برای این اول گیماشو رو کنسول منتشر میکنه که هم از CPY کرک ضربه نخوره هم به خیلی از گیمرا که کنسول و پی سی غول دارن گیمو دوبار بفروشه میدونه که خیلیا دوباره میخرن تا با کیفیت بهتر هم روی پی سی تجربش کنن

    پاسخ دهید