new-overwatch-hero-origin-story
یحیی رحیمی

با Hero شماره 30 بازی Overwatch آشنا شوید: Baptiste یک سرباز پشتیبان

یحیی رحیمی 7 اسفند 1397 بدون دیدگاه
629 بازدید

تقریبا سال پیش بود که آخرین شخصیت پشتیبان به نام Brigitte را در Overwatch مشاهده کردیم و چند ماه بعد از آن بود که Ashe نیز از راه رسید و لقب جدیدترین هیرو بازی Overwatch را از آن خودش کرد. Blizzard Entertainment حالا شخصیت جدید بازی را معرفی کرده است و شاهد افزوده شدن فردی به اسم Baptiste هستیم که یک نیروی پشتیبان و تخریب چی با تمرکز به گجت های هوشمند است.

نام کامل او Jean-Baptiste Augustin است که توسعه دهنده آن را به عنوان یک پزشک نظامی معرفی کرده است و به نظر می رسد که اهل هائیتی باشد. او در طول جنگ های داخلی پدر و مادر خودش را از دست می دهد و به یک گروه نظامی به نام Caribbean Coalition می پیوندد و زندگی اش با جنگ گره می خورد.

حس رضایت او هنگام کمک کردن به دیگران باعث تغییر مسیر زندگی اش می شود و بعد از پایان یافتن جنگ داخلی، Baptiste به مشکل جدید و عادت کردن به زندگی روزمره می خورد. یکی از گروه ها به نام Talon به توانایی های او علاقه مند می شوند و این همان گروهی است که توسط چندین نفر از Overwatch به نم های Reaper و Doomfist اداره می شود.

او به گروه Talon می پیوندد و بعد از مدتی می بیند که خطر بزرگی را پذیرفته است و زندگی او در خطر است. اوگروه را ترک می کند و حالا ماموران مخفی Talon شروع به جستجو برای دزدیدن Baptiste می کنند و بر اساس قوانین گروه، مرگ تنها سرنوشت او است. Baptiste حالا راه پرخطری پیش رو دارد و اینجاست که داستان او در Overwatch شروع می شود.

احتمالا به زودی شاهد این شخصیت جدید در سرورهای تست بازی بازی باشیم و همان زمان است که گیم پلی کامل Baptiste نیز رونمایی می شود. آیتم ها و لباس های بازیکن نیز قبل از انتشار روی سرور اصلی اضافه خواهند شد و فعلا چیزی در این مورد نمی دانیم.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.