دانلود بازی The Feud Wild West Tactics برای PC
دانلود بازی The Feud Wild West Tactics برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Feud Wild West Tactics برای PC

پارسی گیم 6 آذر 1399 بدون دیدگاه
10,668 بازدید

دانلود بازی The Feud Wild West Tactics برای کامپیوتر

غرب وحشی، یادآور خشونت‌های بسیاری است که برخی از آمریکایی‌ها به یکدیگر و به سرخ‌پوستان کرده‌اند. در آن زمان که شخصیت‌هایی به نام کابوی در سرزمین آمریکا به‌وفور یافت می‌شد، هفت‌تیرکشی و به‌نوعی آدمکشی نیز به شکلی گسترده رواج داشت و گاهی نتیجه رأی‌گیری را یک دوئل مشخص می‌کرد. برخی از کابوی‌های برای آنکه بتوانند پولی به دست آورده و زندگی خود را سپری کنند، در غالب گروهی از هفت‌تیرکش‌ها به سمت بانک شهر حمله‌ور شده و آن را خالی از پول می‌کردند البته تمام کابوی‌ها هم بدین صورت بدکردار نبوده و در بین آن‌ها افرادی نیز وجود داشتند که در برابر هفت‌تیرکش‌ها ایستادگی کرده و حق مردم بی‌گناه را از آن‌ها بستانند. داستان‌های بسیاری در مورد هفت‌تیرکش‌ها و همچنین غرب وحشی روایت شده و بازی‌های مختلفی سعی کرده‌اند تا آمریکای قدیمی را به نمایش بگذارند. یکی از جدیدترین بازی سبک استراتژیک عنوان The Feud Wild West Tactics نام دارد که توسط توسعه دهندگانی از استودیو Galaxy Pest Control طراحی و برای علاقه‌مندان به هفت‌تیرکشی و ایفای نقش در قالب یک کابوی منتشر شده است. داستان بازی در مورد چند شخصیت مختلف بوده که هرکدام دارای توانایی‌های خاصی برای از بین بردن دشمنان است. تمام آن‌ها یک هدف دارند، ایجاد قلمروی منحصربه‌فرد برای خود!

همان‌طور که گفته شد در بازی The Feud Wild West Tactics شاهد داستانی هستیم که در دل آن شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش خواهند پرداخت. در کنار مردها، دو زن نیز وجود دارند که با مهارت تیراندازی و پرتاب چاقو می‌توانند در مراحل مختلف گلیم خود را از آب بیرون بکشند. گیم پلی بازی نوبتی بوده و بازیکنان می‌توانند به‌واسطه ویژگی‌ها و ابزارهایی که شخصیت ارائه می‌کند، با دشمنان مبارز کنند. شلیک با سلاح برای زمان‌هایی که هدف دور است یا دشمن متوجه حضورتان شده، استفاده از چاقو برای زمان‌هایی که باید بی‌سروصدا کلک کابوی را کند و در نهایت سرگرمی جذاب به نام دینامیت که می‌تواند به یک‌باره گروهی از هفت‌تیرکش‌ها را غافل‌گیر و درجا از بین ببرد.

برای آنکه در هر مبارزه تیمی بتوانید زنده از مهلکه جان سال بدر ببرید، نیاز است توانایی‌ها و تخصص‌های شخصیت خود را بیاموزید. در کنار این موضوع، باید همان‌طور که در خط داستان حرکت می‌کنید، شخصیت‌های خود را با انتخاب توانایی‌های جدید و توسعه و قدرتشان را بالاتر ببرید. همچنین می‌توانید شخصیت‌های خود را به موارد مختلف و مجهز کنید.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژیک و غرب وحشی هستید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات مشابهی همچون بازی Desperados 3 و Foundation را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی The Feud Wild West Tactics با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Windows 8
Processor: 2 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 or higher, AMD Radeon HD 4000 or higher, Intel HD 4000 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 2.5 GHz Quad Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 560 or higher, AMD Radeon HD 5800 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Feud: Wild West Tactics is a turn based game all about gun blazing, shotgun blasting, knife stabbing and dynamite throwing action in the Wild West. Centered on the famous Hatfield and McCoy feud you’ll be able to play special storylines from each side with sets of unique characters, each with a ton of personality and grit! Learning how to use your posse effectively against the dangers of the world is the core of the game. Only the hardiest gunslingers can expect to go the distance and survive!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.