دانلود بازی Holomento برای PC
دانلود بازی Holomento برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Holomento برای PC

پارسی گیم 19 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
5,351 بازدید

دانلود بازی Holomento برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن و نقش آفرینی از آن دسته عناوین پرطرف‌داری هستند که هر سال شاهد انتشار صدها نمونه مشابه به هم در بازار هستیم. این بازی‌ها از یک سیستم گیم پلی مشابه ای بهره می‌برند که تشخیص آن‌ها را از هم به شدت دشوار کرده است. شما معمولاً کنترل یک شخصیت قدرتمند را کسب کرده و باید با تهدیدات مختلفی در محیط بازی مبارزه کنید. با این حال برخی از عناوین از این کلیشه‌ها فراتر رفته و محصول بی نظیری تحویل ما می‌دهند. بازی Holomento که توسط ناشر بزرگی به نام Deck13 منتشر شده، یکی از همین عناوین خلاقانه در سبک اکشن و نقش آفرینی با الهام از بازی‌های Souls و روگ لایک است.

معمولاً عناوینی که در این دسته بندی قرار می‌گیرند، موفق به خلق قصه‌ای به‌یادماندنی نشده و در این زمینه کم کاری می‌کنند. ولی این موضوع شامل Holomento نمی‌شود. داستان این بازی شامل پیچش‌ها و اتفاقات جالبی است که معمولاً در ژانر اکشن و نقش آفرینی بی سابقه است. با پیشروی در دنیای بازی با شخصیت‌های رنگارنگ فراوانی برخورد خواهید کرد که تبدیل به یاران وفادارتان خواهند شد. همچنین طراحی صدا و موسیقی درون بازی Holomento یکی از نقاط قوت اصلی‌اش است. با ترکیب گرافیک دست ساز و موسیقی‌های زیبا، بدون شک خود را درون دنیای شگفت‌انگیز این بازی اکشن و نقش آفرینی گم خواهید کرد.

Holomento با گرافیکی سه بعدی و کارتونی، ظاهری جذاب را کسب کرده که ترکیبش با گیم پلی اکشن روگ لایک، نتیجه‌ای بی نظیر خلق کرده است. الهامات زیادی را می‌توان درون Holomento مشاهده کرد که یکی از آن‌ها سری Souls است. این موضوع شامل قسمت ارتقای شخصیت خود، سیستم مرگ و میر و از دست رفتن امتیازات و البته درجه سختی بالای بازی می‌شود. ولی نمی‌توان به Holomento لقب یک تقلید ساده را داد؛ زیرا کلی اتفاق جالب و سرگرم کننده دیگر نیز در بازی رخ می‌دهد. شما کنترل شخصیت‌های قدرتمندی را به دست گرفته و باید درون دنیایی که مرگ و میر در آن پدیده‌ای عادی بوده، زنده بمانید.

بازی Holomento یک اکشن و نقش آفرینی کلاسیک با ظاهری جذاب و گیم پلی خلاقانه است. شما درون دنیایی سرد و تاریک باید به دنبال روشنایی بگردید. کنترل کاراکترهای جادوگر و مبارز را به دست گرفته و با ارتقای آن‌ها، بر دشمنان دشوار و محیط‌های چالش برانگیز بازی پیروز شوید. همین حالا Holomento را دانلود کرد و درون آن غرق شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های TUNIC و Phantom Breaker Omnia را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Holomento برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 6100 / AMD X4 750K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB)
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64-bit or higher
Processor: Intel Core™ i5-2400 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 650 or AMD Radeon™ equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Holomento is an Indie Permadeath Action-RPG focusing on the dangerous quest of passing through the mysterious Eventide Hollow – and rebuilding it step by step. A horrible curse was laid upon the land and Eventide Hollow fell into despair. The source of the curse was also its only protection from it… the Holomento.
The Holomento traps the souls of all who possess it, the mysterious book affixes itself to those who seek passage through the Hollow. If the Traveler dies, their soul is also added to the Holomento before it returns to its resting place awaiting the next Traveler.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.04 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.