GRID 2
یحیی رحیمی

Grid 2 را همین الان به رایگان از فروشگاه Humble Store دریافت کنید!

یحیی رحیمی 24 اسفند 1397 بدون دیدگاه
857 بازدید

استدیو Codemasters دارای بازی های ماشین سواری و مسابقه ای زیادی است که ارزش یک بار امتحان کردن را دارند. آخرین ساخته این استدیو اما DiRT Rally 2.0 نام دارد که چند هفته پیش منتشر شد و توانست طرفداران مناسبی نیز پیدا کند و بازی حس و حال خوبی داشت. امروز می خواهیم در مورد یکی دیگر از بازی های این استدیو به نام GRID 2 صحبت کنیم و باید بگوییم که این بازی اکنون روی فروشگاه Humble Store به رایگان در دسترس دانلود است و همچنین دو بسته الحاقی به نام های Bathurst و Spa-Francorchamps نیز همراه او قرار دارند.

برای دانلود بازی تنها کافی است که به فروشگاه Humble Store بروید و روی گزینه Get The Game کلید کنید و البته می توانید از این لینک نیز برای هدایت به فروشگاه استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که بازی تنها تا روز 17 مارس میلادی در دسترس دانلود است و بعد از آن خبری از تخفیف نخواهد بود و این شانس را از دست خواهید داد.

با مراجعه به این فروشگاه، کد بازی را دریافت خواهید کرد و تا 21 مارس نیز برای فعال کردن یا Redeem آن کد وقت دارید و بعد از این تاریخ به هیچ دردی نخواهد خورد. Grid 2 از آن دسته بازی های ماشین سواری است که برای نسل هفتم کنسول ها منتشر شده است و انتشار آن به سال 2013 میلادی باز می گردد. بازی دارای شهرهای واقعی بزرگی است و راندن در خیابان های پاریس نیز حس و حاس خوبی را منتقل می کند.

بازی از سیستم تعلیق جدیدی رونمایی کرده است و هر چه بیشتر به رئالسیم نزدیک شده است. این بازی از وب سایت متاکریتیک نمره های خوبی دریافت کرده است و حالا که به صورت رایگان در دسترس است، ممکن است فرصت مناسبی برای تجربه آن باشد. دست بجنبانید که تنها 2 روز فرصت برای دانلود بازی باقی مانده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.