دانلود بک آپ بازی Black Widow Recharged برای PC
دانلود بک آپ بازی Black Widow Recharged برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Black Widow Recharged برای PC

پارسی گیم 16 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,196 بازدید

دانلود بازی Black Widow Recharged برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Black Widow Recharged

بازی‌های ویدیویی می‌توانند تجربه‌های منحصربه‌فرد متعددی را در اختیار ما قرار دهند، تجربه‌هایی که شاید فقط در تصورها و خیال‌پردازی‌های بسیاری از ما حضور داشته باشند. این ویژگی باعث شده صنعت بازی‌های ویدیویی به‌سرعت رشد کند و به یکی از بهترین سرگرمی‌ها تبدیل شود. بازی Black Widow Recharged از استودیو Adamvision عنوانی جدید بوده که در آن باید نقش یک عنکبوت را بازی کرده و از قلمرو خود در برابر سایر حشرات محافظت کنید.

از همان ابتدا که وارد محیط بازی می‌شوید، سبک و سیاق نوستالژیک آن شما را به سمت خود جذب می‌کند. طراحی محیط‌های بازی با سبکی دوبعدی انجام شده و مانند شوترهای دوبعدی است، با این تفاوت که به جای سرباز یا هواپیمای جنگی، باید در نقش یک عنکبوت شلکی کنید. هدف اصلی از بین بردن دشمنان و کسب امتیاز بالا برای ثبت رکورد است. Black Widow Recharged در واقع یک شوتر آرکید بوده که با سبک و سیاقی متفاوت طراحی شده است.

بازی 30 مرحله متفاوت داشته که به ترتیب هر کدام چالش بیشتری را پیش پای شما قرار خواهند داد. شما با از بین بردن دشمنان علاوه بر امتیاز، پول نیز به دست خواهید آورد که توسط آن می‌توانید قدرت‌های جدیدی خریداری کرده و با استفاده از آن‌ها مراحل چالش‌برانگیز را ساده‌تر طی کنید. علاوه بر این قدرت‌های مختلفی در داخل مراحل نیز پیدا شده که با برداشتن آن‌ها می‌توانید از قابلیت‌هایشان بهره‌مند شوید، برای مثال دشمنان را در تار اسیر کنید و یا آن‌ها را به سبکی انفجاری نابود کرده و صدمه زیادی در یک محدوده وارد کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Hotline Miami را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Black Widow Recharged با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core +
Memory: 4 GB RAM
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The original cult classic arachnid-starring, twin-stick shooter returns! Just in time for Halloween, Black Widow: Recharged has been reimagined for modern gameplay, with vibrant visuals, powerful new abilities, and another original soundtrack from award-winning video game composer Megan McDuffee.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.