یحیی رحیمی

فیلم سینمایی Monster Hunter سال 2020 به سینماها راه خواهد یافت

یحیی رحیمی 21 بهمن 1397 بدون دیدگاه
3,990 بازدید

مدت هاست که شایعاتی پیرامون ساخت و تولید یک فیلم سینمایی از فرانچایز Monster Hunter شنیده می شود و با استفاده از صفحه اینستاگرام Milla Jovovich فهمیده ایم که روند توسعه فیلم به خوبی در حال پیش روی است و حالا باید بگوییم که به تاریخ انتشار آن نیز دست یافته ایم.

قرار است که فیلم سینمایی Monster Hunter در تاریخ 4 سپتامبر سال 2020 روی پرده رود و بالاخره شاهد دنیای هیولاها در قاب تصویر باشیم. داستان فیلم پیرامون Lt.Artemis است که توسط بازیگر خبره Jovovich بازی خواهد شد. او یک یک سرباز از دنیای ما است و به دلیل وقایع عجیبی و بدشانسی کارش به دنیای هیولاها و موجودات ترسناک کشیده می شود.

بازیگران دیگری مانند Ron Perlman، Tony Jaa و TI Harris نیز در این فیلم اقتباسی حاضر خواهند بود. Anderson که کارگردان و نویسنده فیلم Monster Hunter است در مورد بازی و ایده اصلی گفت:

چیزی که در مورد Monster Hunter دوست دارم آن است که یک دنیای فوق العاده زیبا و گسترده داریم و از لحاظ فضاسازی واقعا در سطح فیلمی مانند Star Wars قرار داریم. شما با این موجودات عظیم می جنگید و بعضی از آن‌ها اندازه یک بلوک شهری هستند. همچنین اژدهاهای پرنده و عنکبوت های عظیم را داریم که موجودات فوق العاده ای هستند و همین من را جذب خودش کرد.

من حس کردم که یک دنیای زنده و هیجان انگیز داریم که باید همه چیز را حول آن بسازیم مانند دنیای Marvel یا Star Wars. این روزها همه چیز در مورد فضاسازی است و باید دنیایی بسازید که بتوانید داستان های گوناگونی را در آن به جریان بیندازید. من فکر کردم که این شانس در دست ما است که یک دنیای سینمایی نیز از آن بسازیم.

Jovovich نیز از هفته اول تصاویری از روند تولید فیلم به اشتراک گذاشته است و به نظر می رسد که همه چیز خوب پیش می رود و با یک فیلم سینمایی فوق العاده طرف هستیم. نظر شما در مورد فیلم های اقتباسی از بازی های ویدیویی چیست؟ به نظر شما Monster Hunter موفق خواهد شد؟

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.