یحیی رحیمی

نظرسنجی جدید کپکام نظر طرفداران در مورد بازسازی و ادامه سری Resident Evil را می پرسد

یحیی رحیمی 19 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,031 بازدید

بازی Resident Evil 3 هفته گذشته منتشر شد و به نظر می رسد که کمپانی Capcom از همین الان می خواهد به دنبال آینده این سری برود و در نظرسنجی جدیدی از علاقه طرفداران سری Resident Evil نسبت به ساخت نسخه های بازسازی و همچنین دنباله این بازی پرسیده است.

این نظرسنجی روی وب سایت خود کپکام قرار داده شده است و از علاقه مندان می رسد که می خواند در آینده از این سری چه چیزی را ببینند؟ در حالی که بیشتر نظرسنجی مربوط به بازی های جدید و تازه منتشر یافته مانند Resident Evil 3 و نسخه آنلاین آن به نام Resistance است، اما سوالاتی در مورد آینده این سری بازی نیز وجود دارد.

کپکام به خصوص می خواهد ببیند که طرفداران چه اندازه به بازسازی یک نسخه دیگر از بازی Resident Evil علاقه مند هستند و همچنین سوالی در مورد اینکه آیا مایل به ادامه بازی و ساخت یک نسخه جدید از این سری هستیم نیز در میان سوالات وجود دارد. هر کدام از سوالات نیز از کاربر می خواهد تا دقیقا دلیل اینکه به چنین چیزی علاقه مند است یا نیست را مشخص کند و حتی گزینه ای چون «حتی اگر یک کنسول جدید خریداری کنم» نیز وجود دارد. ممکن است این به معنی عرضه نسخه بعدی روی نسل بعدی کنسول ها باشد.

Resident-Evil-Survey

باید دقت کرد که این نظرسنجی به معنی آن نیست که بازی جدیدی از سری Resident Evil در دست ساخت است و این تنها یک نظرسنجی برای کسب اطلاعات بیشتر و نظر طرفداران برای برنامه ریزی در مورد آینده است. هر چند که شایعاتی از توسعه بازی Resident Evil 8 وجود دارد و باید دید که در آخر این بازی ساخته خواهد شد یا همه اینها تنها یک شایعه بی اساس بوده است. عرضه بازسازی نسخه سوم به اندازه کافی رضایت بخش نبوده است و باید دید چه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.