Resident Evil Re Verse
علی رحمانیان

نسخه‌ی بتا عمومی بازی Resident Evil Re:Verse را به‌صورت رایگان تجربه کنید

علی رحمانیان 18 فروردین 1400 بدون دیدگاه
1,052 بازدید

درست است که Resident Evil Re:Verse همان بازی کو-آپ بزرگی نیست که طرفداران سال‌ها منتظر انتشار آن بودند، بااین‌حال تجربه‌ی آنلاین بسیار سرگرم‌کننده و خلاقانه‌ای به نظر می‌رسد که به‌احتمال‌زیاد طرفداران فرنچایز Resident Evil را راضی خواهد کرد. در این بازی شما می‌توانید از بین شخصیت‌های معروف سری رزیدنت ایول یکی را انتخاب کنید و در یک تجربه‌ی deathmatch، مهارت خود را در مقابل چهار تا شش بازیکن دیگر به چالش بکشید. نکته‌ی جالب Resident Evil Re:Verse این است که کاراکتر شما بعد از هر بار مردن در قالب یک سلاح بیوشیمیایی دوباره زنده خواهد شد و قوی‌تر از قبل به بازی برمی‌گردد.

حال طبق وعده‌ی سازندگان نسخه‌ی بتای عمومی این بازی دوباره در دسترس بازیکنان قرارگرفته است تا قبل از انتشار بازی اصلی، بازیکنان را با ساختار گیم پلی خود آشنا کند و همزمان نحوه‌ی عملکرد سرورهای آن‌هم سنجیده شود. علاقه‌مندان از پنج‌شنبه ده صبح (7 آوریل) به مدت سه روز می‌توانند نسخه‌ی بتای عمومی بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند. هم‌اکنون می‌توانید این نسخه‌ی Resident Evil Re:Verse را از طریق فروشگاه پلی استیشن، ایکس باکس و استیم دانلود کنید و برای این رویداد سه روزه آماده باشید.

در گوشه‌ای دیگر، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ترسناک این مجموعه تحت عنوان Resident Evil Village در حال ساخت است که مورد انتظار شدید طرفداران قرار دارد، این بازی قرار است در تاریخ 17 اردیبهشت (7 می) برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، PC وGoogle Stadia منتشر شود، یک نمایش زنده هم برای این بازی به‌زودی برگزار می‌شود تا جزئیات بیشتری را از گیم پلی آن به بازیکنان نشان دهد. در ضمن کسانی که Resident Evil Village را خریداری کنند، Resident Evil Re:Verse را هم به‌رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.