دانلود بازی Tennis Elbow Manager 2 برای PC
دانلود بازی Tennis Elbow Manager 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tennis Elbow Manager 2 برای PC

پارسی گیم 13 خرداد 1400 2 دیدگاه
5,769 بازدید

دانلود بازی Tennis Elbow Manager 2 برای کامپیوتر

به‌تازگی شاهد ظهور ژانری قدیمی در بازی‌های ویدیویی هستیم، سبکی از بازی‌های ورزشی که در آن‌ها تمرکز مدیریت و مربی‌گری است تا پرداختن به خود ورزش. این بازی‌ها شما را درگیر مسائل پشت پرده یک ورزش و ورزشکارانش می‌کند و به‌نوعی می‌توان آن‌ها را در دسته شبیه‌سازها قرار داد. بازی Tennis Elbow Manager 2 از استودیو Mana Games مربی‌گری ورزش تنیس را برای شما آماده کرده تا در آن فرد تحت آموزش خود را در مسیر قهرمانی هدایت کنید.

نکته جالبی که در این عنوان وجود دارد، این مسئله است که شما جدای از بحث مدیریتی و مربی‌گری، می‌توانید خودتان هم کنترل ورزشکار را در دست گرفته و به‌جای او در زمین مسابقه بازی کنید. بازی کاملاً به‌صورت سه‌بعدی امکان اجرای مسابقات تنیس از دید ورزشکار را به شما می‌دهد تا اگر گاهی از کاغذبازی‌ها و بحث‌های پیچیده مدیریتی خسته شدید، تغییری در روند گیم پلی در دسترس داشته باشید.

در بخش مربی‌گری شما باید چیزهای زیادی را مدیریت کنید. برای مثال باید روند تمرین‌های بازیکنان و میزان ساعتی که تمرین می‌کنند را تنظیم کنید. همچنین همراه آن‌ها به نقاط مختلف دنیا سفر کنید تا در مسابقات متعددی که در بازی وجود دارد شرکت کنید و مسیر رسیدن به نفر اول تنیس جهان را برای آن‌ها هموار کنید. به‌طور هم‌زمان می‌توانید برای 9 تنیس‌باز مربی‌گری کنید و کارهای آن‌ها را مدیریت کنید.

مسابقات زیادی در بازی گنجانده‌شده است. بیش از 400 مسابقه معروف تنیس وجود داشته که ورزشکاران تحت نظر شما می‌توانند در آن شرکت کنند که مسابقات قهرمانی جهان نیز شامل آن‌ها می‌شود. همچنین هم در بخش مربی‌گری و هم در بخش بازی با ورزشکاران درجات سختی مختلفی در تنظیمات وجود داشته تا بازی را برای افراد بسیاری مناسب و قابل‌درک کند. اگر می‌خواهید هم تنیس را بازی کنید و هم در این ورزش مربی‌گری کنید، Tennis Elbow Manager 2 را هرگز از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Tennis World Tour 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tennis Elbow Manager 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10/8/7/Vista
Processor: 1 Ghz Intel Pentium IV or equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9 compatible 128-MB 3D card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 750 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10/7
Processor: 2 Ghz or faster Intel Core3 or AMD K10 processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible 1-GB 3D card
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this tennis manager game, you take control of a tennis coach and his player, and your goal is to reach the Number One ranking in the world, to stay there as long as possible and win as many Grand Slam titles as possible. The game also features a full 3D match engine, which lets you play tennis as you want in the Training Club.
In addition, you can optionally take the control of your player during the tournament 3D matches. A little warning though: the management part will get a bit unbalanced from this, as some skills will be of lesser importance when you play all by yourself.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    سلام. آیا این بازی کرک شده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام
    بعد از اجرای بازی وارد استیم میشه و پیغامی نشون میده و میگه شما لایسنس بازی رو ندارید. کرک این بازی رو از کجا دانلود کنم اگه کرک شده؟ و چطور نصب کنم کرک رو؟

    پاسخ دهید