دانلود بازی Toy Soldiers HD برای PC
دانلود بازی Toy Soldiers HD برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Toy Soldiers HD برای PC

پارسی گیم 1 آبان 1400 بدون دیدگاه
5,203 بازدید

دانلود بازی Toy Soldiers HD برای کامپیوتر

جنگ جهانی دوم سوژه ساخت فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی زیادی بوده و همواره جذابیت خودش را حفظ کرده است. این جنگ هولناک و بزرگ، مملو از داستان‌های تراژدی و شکست‌ها و پیروزی‌ها است و بعد از گذشت چندین سال هنوز هم می‌تواند سوژه مناسبی برای سازندگان بازی‌های ویدیویی باشد. اما کلیشه‌ای شدن امری است که نمی‌توان از آن فرار کرد و همواره مقداری نوآوری، می‌تواند چاشنی مناسبی برای چنین بازی‌هایی باشد. بازی Toy Soldiers HD از استودیو Signal این نوآوری را به‌طور هوشمندانه طراحی کرده و جنگ جهانی دوم را از دید اسباب‌بازی‌ها به خورد شما می‌دهد.

حتماً بسیاری از شما انیمیشن جذاب «داستان اسباب‌بازی‌ها» را دیده‌اید که در آن اسباب‌بازی‌ها برای خود روح و شخصیت داشتند. این بازی نیز چیزی مشابه بوده اما محوریت آن جنگ و نبردهای استراتژیک با سربازان اسباب‌بازی است. شما به طیف گسترده‌ای از نیروهای نظامی و تجهیزات آن‌ها مانند پیاده‌نظام، هواپیما، تانک و… دسترسی دارید که هم می‌توانید آن‌ها را به‌صورت استراتژیک و با زاویه دوربین دید از بالا کنترل کرده و هم شخصاً وارد میدان نبرد شوید و آن را از نزدیک دنبال کنید.

این قابلیت که در هرلحظه می‌توانید کنترل نیروهای خود را به‌طور مستقیم در دست گرفته و با زاویه دوربین سوم شخص نبردها را دنبال کنید بسیار گیم پلی را جذاب و مهیج کرده است. تمامی نیروها به‌طور مستقل قابل‌کنترل هستند و حتی می‌توانید سوار بر هواپیمای جنگی شده و یا تانک‌ها را هدایت کنید. محیط‌های مراحل نیز مانند یک محل بازی کودکان بوده که در پس‌زمینه آن می‌توانید اشیاء بزرگ‌تر موجود در خانه را مشاهده کرده و حس و حال اسباب‌بازی بودن تمامی تجهیزات و نیروها را به‌خوبی درک کنید. نسخه HD بازی درزمینهٔ گرافیکی و مدل‌ها پیشرفت زیادی داشته تا با سیستم‌های مدرن همخوانی پیدا کند و تجربه زیباتری از این عنوان نوستالژیک به خورد شما بدهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Battle Academy و Verdun را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Toy Soldiers HD با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win XP (Service Pack 3)
Processor: 2.0GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1GB Dedicated Graphics Card with Shared Model 3.0 or Higher
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: Intel Core i7 or AMD FX 8370
Memory: 5 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 or Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Re-enlist with Toy Soldiers HD and experience the award-winning XBLA hit updated for a whole new generation!
Command from above or take direct control below. Lead your foot soldiers, cavalry, tanks and planes to victory. Deploy an exciting arsenal of guns, gas, howitzers, mortars, troops, flamethrowers and vehicles to protect your Toybox in vintage WWI toy dioramas.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.