یحیی رحیمی

بازی رایگان بعدی Epic Games Store معرفی شد

یحیی رحیمی 6 بهمن 1397 بدون دیدگاه
711 بازدید

Epic Games از زمان شروع به کار فروشگاه خود برای ایجاد رقابت و همچنین کشاندن افراد بیشتری به این فروشگاه قول داد که هر دو هفته یک بار، بازی رایگانی را در اختیار کاربران PC قرار دهد. Epic بازی بعدی خود را معرفی کرده است و از تاریخ 7 فوریه تا 21 فوریه قادر به دانلود Axiom Verge به صورت کاملا مجانی و رایگان خواهید بود.

تنها کافی است که یک حساب Epic در فروشگاه ایجاد کنید یا اگر قبلا این کار را برای نصب Fortnite انجام داده داده اید؛ تنها کافی است با آن حساب وارد فروشگاه شوید و در تاریخ اعلام شده به خرید و دانلود بازی بپردازید. این بازی همچنین تا هر زمان که بخواهید رایگان خواهد بود و به طور کلی مالک بازی خواهید شد. در حال حاضر بازی رایگانی که در دسترس است، Jackbox Party Pack نام دارد که مهلت دریافت رایگان آن در تاریخ 7 فوریه تمام خواهد شد.

Axiom Verge یک بازی اکشن ماجراجویی است که داستان آن بعد از یک اتفاق ناگوار در آزمایشگاه رخ می دهد و دانشمندی در دنیای بیگانه و مرموز از خواب بیدار می شود. این بازی در سال 2015 منتشر شده است و کیفیت بالایی دارد و نباید گول گرافیک آن را بخورید. این بازی ظاهر قدیمی را با اضافه کردن لایه های خلاقانه ای به یک بازی جالب تبدیل کرده است. بازی شاید آن چنان که فکرش را بکنید نباشد اما ذهن شما را مشغول نگه می دارد و همچنین حس کنجکاوی شما را بالا می برد.

در بازی باید از لوله ها برای گذشت از مراحل مختلف استفاده کنید و همچنین دشمنان عجیب و غریبی که جلوی راه شما قرار می گیرد را با آیتم های به دست آمده به درک واصل کنید. همچنین وسایل زیادی در طول بازی وجود دارند که باید یاد بگیرید چطور از آن‌ها استفاده کنید. این بازی فعلا به صورت رایگان در دسترس نیست و از هفتم فوریه قادر به دانلود آن از Epic Games Store خواهید بود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.