the walking dead the final season
یحیی رحیمی

قسمت چهارم The Walking Dead: The Final Season روز 26 مارس منتشر می شود

یحیی رحیمی 28 دی 1397 بدون دیدگاه
712 بازدید

بازی The Walking Dead: The Final Season پیشتر تحت توسعه کمپانی Telltale Games بود اما به دلیل ورشکستگی این بازی به استدیو Skybound Games فروخته شد و حالا این استدیو وظیفه ساخت و توسعه بازی را برعهده دارد.

به تازگی قسمت سوم بازی به نام Episode 3: Broken Toys منتشر شده است که می توانید آن را در وب سایت ما پارسی گیم نیز دریافت کنید. در حالی که رویدادهای Broken Toys هنوز خیلی تازه و دست نخورده اند( نگران نباشد هیچ اسپویلی وجود ندارد!)، به نظر می رسد که لازم نیست تا انتشار قسمت چهارم زیاد منتظر بمانیم و بهتر است هر چه زودتر دست به دانلود قسمت سوم و پیدا کردن رازهای نهفته آن بزنید.

با انتشار قسمت سوم بازی قادر به دیدن صفحه ای در منوی بازی هستیم که تاریخ چهارمین و آخرین فصل بازی را لو می دهد. بر این اساس قسمت چهارم بازی The Walking Dead: The Final Season در تاریخ 26 مارس امسال منتشر خواهد شد. هنوز هیچ گونه واکنشی از طرف استدیو Skybound Games صورت نگرفته است و تنها از منوی داخل بازی تاریخ انتشار قسمت بعدی را می دانیم.

The Walking Dead The Final Season Episode 4

فصل آخر بازی The Walking Dead اولین بار در اوت سال 2018 خود را نشان داد و قول داد که بازگشتی به راه و تم بازی اصلی باشد و چیزی مانند فصل را شاهد باشیم. به هر حال پاییز سال گذشته اتفاقات تلخی افتاد و کنترل این بازی از دست Telltale در رفت و به دلیل مشکلات مالی مجبور به واگذاری بازی شد و همچنین کارمندان اصلی نیز بی کار شدند.

تنها دو قسمت از فصل آخر ساخته شده بود که بازی واگذار شد و بعد از آن SkyBound Games کار را به دست گرفت و بالاخره قسمت سوم بازی منتشر شد و اگر همه چیز پیش برود 26 مارس نیز قسمت بعدی منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.