یحیی رحیمی

یک بازیکن چینی Minecraft یک سال عمر خود را صرف ساخت این ابرشهر کرده است

یحیی رحیمی 24 دی 1397 1 دیدگاه
3,508 بازدید

Minecraft از آن بازی هایی است که خلاقیت بسیار بالایی نیاز دارد و بسیاری از بازیکنان نیز در زمینه ساخت ساختمان های داخل بازی بسیار خلاقانه عمل می کند. به هر حال یک بازیکن چینی یک سال عمر خود را صرف کاری خارق العاده کرده است، او یک ابرشهر بزرگ در این بازی ساخته است که تا عمر دارید مشابه آن را نخواهید دید.

ساخت این شهر تقریبا یک سال از عمر این بازیکن با نام مستعار AZTTER را گرفته است و نتیجه کارش نیز فراتر از انتظار است. به این چراغ های قشنگ نگاه کنید! جالب است که ما تلاش زیادی برای اجرای الکتریسیته و برق کشی به تمام تونل های داخل بازی مد شده خود بودیم و در آخر آنقدر سخت بود که رهایش کردیم اما AZTTER تصمیم دیگری داشته است و این بازیکن دست از کار سخت نکشیده است.

تلاش این بازیکن برای ساخت چنین شهری قابل تحسین است اما موضوعی که اینجا مطرح می شود این است که بازی های ویدیویی چه میزان ارزش وقت گذاری دارند و آیا اختصاص دادن بهترین ساعت های روز و انرژی خود همانند کاری که این فرد انجام داده است ارزشش را دارد یا خیر؟ شما اگر بتوانید چنین کاری انجام دهید، آیا تمام وقت خود را صرفش خواهید کرد یا خیر؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    فرشاد

    مهمان

    صد در صد ارزشش را دارد وتا ابد به یادگار می ماند.

    پاسخ دهید