xbox-series-x
یحیی رحیمی

مدیر استودیوهای مایکروسافت: استودیوها مجبور به ساخت بازی با 60 FPS نیستند

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
471 بازدید

ما حالا در لبه ورود به نسل تازه ای از کنسول ها هستیم. هر چند که هنوز زمان زیادی تا آن موقع مانده است اما صحبت در مورد سخت افزار تازه و ویژگی های آن درک بهتری برای خرید یا برنامه ریزی های آینده می دهد. هر چند که سونی و مایکروسافت هیچ کدامشان اطلاعات کاملی در این مورد منتشر نکرده اند اما به تازگی با معرفی بازی Assassin’s Creed Valhalla و فهم اینکه بازی تنها قادر به ارایه 30 فریم در ثانیه است، نگرانی هایی ایجاد شده است.

مدیر استودیوهای مایکروسافت به نام آرون گرین برگ در پاسخ به سوال تام وارن که سردبیر وب سایت The Verge و خبرنگاری معروف در زمینه بازی های ویدیویی است، از نبود هیچ گونه اجباری در مورد ساخت بازی های با 60 FPS گفته است. به نظر می رسد با معرفی Xbox Series X بسیاری انتظار داشتند که 60 فریم در ثانیه به یک استاندارد تبدیل شود و این در حالی است که حالا می دانیم هیچ استانداردی در این مورد وجود ندارد و توسعه دهندگان محبور به ساخت بازی هایشان به این شکل نیستند.

گرین برگ گفته است که هیچ اجباری در زمینه نحوه استفاده از سخت افزار به توسعه دهندگان وارد نیست و هر کس می تواند هر طور که می خواهد از آن استفاده کند. البته مشخص است که سونی و مایکروسافت نمی توانند توسعه دهندگان را مجبور به انجام چنین کاری کنند اما باید بدانیم که سخت افزار جدید حتی قابلیت ارایه 120 فریم در ثانیه را هم دارد و چنین چیزی را قرار است در بازی Dirt 5 مشاهده کنیم.

هر چند با ورود به نسل جدید، طرفداران بازی های ویدیویی انتظار دارند که توسعه دهندگان بازی هایی با کیفیت بالاتری ارایه دهند و کمی ناامید کننده است که هنوز معرفی بازی های 30 فریم در ثانیه را مشاهده می کنیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.