یحیی رحیمی

استدیو From Software دو عنوان معرفی نشده در حال توسعه دارد

یحیی رحیمی 9 دی 1397 بدون دیدگاه
696 بازدید

استدیو From Software اخیرا فعالیت های مناسبی در دنیای بازی های ویدیویی داشته است. این استدیو در ماه نوامبر بازی Deracine را برای پلی استیشن VR منتشر کرد و همچنین عنوان های Metal Wolf Chaos XD و Sekiro: Shadows Die Twice را برای عرضه در سال 2019 آماده کرده است.

Hidetaka Miyazaki که رئیس استدیو است در گفتگو با 4Gamer.net خبر از دو بازی در حال توسعه داد که هنوز معرفی نشده اند. Miyazaki به عدد 3.5 اشاره کرد که قبلا در مصاحبه دیگری از آن حرف زده بود. به نظر می رسد عدد 0.5 Deracine و عدد یک به Shdow Die Twice و 2 نیز متعلق به بازی های معرفی نشده است.

وقتی که از او پرسیده شد آیا دو بازی معرفی نشده در حال توسعه هستند یا خیر؟ او جواب مشابهی داد:

زمان مناسبی برای صحبت در مورد جزئیات نیست، آن‌ها هر دو بازی های در حال توسعه ما هستند. ما به زمان بیشتری نیاز داریم اما هنگامی که کمی به خود شکل بگیرند، اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کارگردان بازی های Dark Souls 3 و Bloodborne اطمینان داد که دو بازی Dark Souls Remastered و Metal Wolf Chaos XD در برنامه 3.5 گفته شده قرار ندارند. جالب است که می شنویم تمامی این بازی ها توسط From Software توسعه داده می شوند زیرا که Sekiro: Shadows Die Twice در ابتدا توسط استدیو Tenchu Sequel توسعه داده شد و بعد از آن بود که به یک اکشن پنهان کاری هیبرید با سیستم مبارزات Dark Souls مانند تبدیل شد.

به نظر شما توسعه دهنده خوش نام ما چه در چنته خود دارد؟ خوشخبتانه این موضوع را در سال جدید خواهیم فهمید. در آخر باید خاطر نشان کرد که Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارس سال 2019 برای کنسول های Xbox One، PS4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.