Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 ممکن است اواخر سال 2019 منتشر شود

یحیی رحیمی 5 دی 1397 بدون دیدگاه
765 بازدید

استدیو CD Projekt Red از آن خوش‌نام‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است. این همان استدیویی است که بازی به بزرگی The Witcher 3: Wild Hunt را ساخته است و اسم‌ورسمی برای خود به پا کرده است. این استدیو مدت‌هاست در حال ساخت بازی بعدی خود به نام Cyberpunk 2077 است که از بقیه بازی‌های موجود یک سر و گردن بالاتر است.

از زمان معرفی Cyberpunk 2077 تابه‌حال، جزئیات کوچکی را از بازی دیده‌ایم و در عمل گیم پلی را نیز مشاهده نکرده‌ایم. همچنین تاریخ انتشار بازی نیز همیشه در هاله ابهام بوده است. به‌هرحال یک تحلیل‌گر بازی‌های ویدیویی در کشور لهستان، یک بررسی جامع از Cyberpunk 2077 منتشر کرده است که بر اساس نظر او، بازی باید در سه‌ماهه آخر سال 2019 منتشر شود.

او همچنین باور دارد که CD Projekt Red موفق به فروش 19 میلیون نسخه در سه ماه اول انتشار بازی خواهد شد که رقم عجیب‌وغریبی است و باید دید که بازاریابی به چه صورتی خواهد بود. او در این مورد بیان کرده است که:

ما در حال تخمین تاریخ انتشار بازی هستیم و به نظر سه‌ماهه آخر 2019 این اتفاق بیافتند. همچنین 19 میلیون نسخه از بازی نیز در همان سه ماه آخر سال به فروش خواهد رفت که 525 میلیون دلار را عاید استدیو CD Projekt Red می‌کند.

مهم است که اینجا چند نکته را بیان کنیم: اول اینکه این تحلیل گران دقیقاً تاریخ انتشار بازی را نمی‌دانند و تنها با استفاده از بهترین قابلیت‌هایشان آن را حدس می‌زنند. البته این حدس‌ها تماماً روی اصول انجام می‌گیرد. دوم اینکه ما یک ترجمه غیررسمی از تحلیل آن‌ها داریم، زیرا که تحلیل به زبان لهستانی است. چیزی که ما به دنبال گفتنش هستیم این است که تحلیل منتشرشده دارای ناهماهنگی است و بنابراین با دید انتقاد به آن بنگرید. هنوز مشخص نیست که بازی برای کنسول‌های نسل حاضر خواهد بود یا نسل بعدی. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.