Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل ششم – هفته‌ی ششم

کیوان آمیرزاده 3 آذر 1397 بدون دیدگاه
1,637 بازدید

در این مقاله سعی داریم تا به شما برای کامل کردن چالش‌های هفته‌ی ششم از فصل ششم بازی Fortnite را راهنمایی کنیم. این هفته نیز چالش‌های مخصوص به هفته‌ی خود را دارد که باعث متنوع شدن چالش‌های این فصل می‌شود.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- در بازی‌های مختلف، از تله‌ی یخی استفاده کنید (3 تله)

در این چالش شما باید صرفاً از تله‌های یخی استفاده کنید و مهم نیست اگر این تله تا آخر بازی فعال نشود. پس اگر تله‌ی یخی پیدا کردید، بلافاصله از آن استفاده کنید تا چالش شما پیشرفت کند.

Fortnite

 

2- در 7 مکان اسم‌دار مختلف، یک صندوق باز کنید.

این چالش اصلاً سخت و زمان‌بر نیست و اگر شما به صورت عادی بازی خود را ادامه دهید، به راحتی می‌توانید آن را کامل کنید. اما اگر می‌خواهید تا در کمترین تعداد بازی تمام صندوق‌ها را باز کنید، وارد مودهای تیمی جدیدی شوید که در بازی قرارگرفته‌اند و در دو یا سه بازی می‌توانید این چالش را کامل کنید.

3- با سلاح شاتگان، سه نفر را بکشید.

این چالش نیز بسیار ساده است و در مناطق بزرگ، به راحتی می‌توان آن را کامل کرد. وارد Tilted Towers یا Greasy Grove شوید و اگر شانس و توانایی بالایی داشته باشید، در یک بازی می‌توانید این چالش را کامل کنید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در Shifty Shaft فرود بیایید)

شما باید در 5 مکان مختلف مشخص شده، فرود بیایید تا این چالش کامل شود. مراحل مختلف را نمی‌توان در یک بازی کامل کرد و هر مرحله را باید در بازی جداگانه کامل کنید. این چالش نیز سخت و زمان بر نیست و دقیقاً در 5 بازی می‌توان آن را کامل کرد.

5- با تبر به میزان 250 واحد به دشمنان آسیب‌رسانی کنید.

برای کامل کردن این چالش، می‌توانید در Tilted Towers فرود بیایید و شروع به ضربه زدن به دشمنان کنید! البته روش آسان و منطقی آن این است که وارد مود Squad شوید و دشمنانی که بر روی زمین هستند را با تبر خود بکشید. با این روش به سرعت می‌توانید این چالش را کامل کنید.

Fortnite

 

6- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: صفحه‌ی موسیقی را در Pleasant Park پیدا کنید)

این چالش، بسیار سرگرم کننده و جالب است که در عین حال می‌تواند چالش برانگیز باشد. شما باید صفحه‌ی موسیقی را پیدا کنید و سراغ پیانو مورد نظر در نزدیکی این محیط شوید و شروع به نواختن آن قطعه آهنگ کنید. مرحله‌ی بعدتر نیز در Retail Row جریان دارد. حواستان باشد که در هر بازی تنها یک مرحله قابل انجام است؛ یعنی در یک بازی، صفحه‌ی موسیقی را پیدا کنید و در بازی بعدی سراغ پیانو بروید وگرنه چالش شما پیشرفت نمی‌کند. مکان دقیق چالش‌ها بر روی عکس مشخص شده است.

Fortnite

7- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: با سلاح نوع Common، دشمنی را بکشید)

شما باید با درجه‌های مختلف از سلاح‌ها، دشمنی را بکشید. Common، Uncommon، Rare، Epic و Legendary به انواع درجه‌های سلاح‌ها گفته می‌شود که سلاح‌های لجندری، به رنگ زرد در بازی وجود دارند. در نهایت به سراغ ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسیم که در بالای پیست کویری بازی، بر روی یک ماشین سنگین به شکل یک بنر قرار دارد. مکان دقیق را می‌توانید در عکس مشاهده کنید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.