Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل پنجم – هفته‌ی هفتم

کیوان آمیرزاده 7 شهریور 1397 بدون دیدگاه
1,322 بازدید

در این مقاله قصد داریم تا به شما در کامل کردن چالش‌های هفته‌ی هفتم بازی Fortnite، کمک کنیم. برخی از چالش‌های این هفته نسبت به هفته‌ و فصل‌های پیش، تفاوت‌های اساسی کرده است. با ظاهر شدن مکعب بزرگ در نقشه باید انتظار داشته باشیم تا چالش‌های جذاب‌تری را در هفته‌های آخر بازی مشاهده کنیم.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- به 4 مکان‌ اسم‌دار مختلفی از نقشه بروید

بهترین راه برای کامل کردن این چالش، بازی کردن در مود 50 vs 50 است که خیلی سریع و راحت‌ می‌توانید به چهار مکان اسم دار نزدیک به هم بروید. اگر هم دوست نداشتید، در Dusty Divot فرود بیایید و به دو مکان اسم دار نزدیک به آن بروید و در نهایت با رفتن به Fatal Fields، چالش را به راحتی کامل کنید. در صورت امکان، از Rift ها استفاده کنید چراکه رد شدن از روی مکان‌های اسم‌دار نیز چالش را برای شما کامل می‌کند البته نباید فاصله‌ی شما نسبت به آن مکان بیش از اندازه زیاد باشد.

2- Supply Drop باز کنید (3 عدد)

باز هم مود 50 vs 50 بهترین و راحت‌ترین روش برای کامل کردن این چالش است چراکه Supply Drop های بسیار بیشتری در مود پرتاب می‌شود. کافیست تا با شروع بازی، به مکان دایره بروید و منتظر پرتاب شدن Supply Drop ها بمانید. شاید در اوایل به دلیل نبود هیچ‌گونه مبارزه‌ای، یارهایتان مانع این شوند تا شما به راحتی Supply Drop ها را باز کنید اما بگذارید کمی از بازی بگذرد و با شروع شدن جنگ بین دو طرف، از فرصت استفاده کنید و با رفتن به گوشه‌های دایره، به راحتی این بالن‌های با ارزش را باز کنید.

3- با SMG سه نفر را بکشید

حتما به سراغ مود Solo بروید تا کسی از یارهایتان با زدن تیر آخر به دشمن، مانع از پیش بردن چالشتان نشود. توجه داشته باشید که کشتن با اسلحه‌ی Drum Gun نیز این چالش را کامل می‌کند. درست است که این اسلحه از تیر Assault Rifle ها استفاده می‌کند اما به عنوان یک SMG در بازی شناخته می‌شود.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- با Remote Explosives به ساختمان دشمنان آسیب برسانید (8000 واحد)

از این عدد اصلا نترسید! وارد مود 50 vs 50 شده و به جمع کردن C4 بپردازید. سعی کنید از پشت به خط دشمن نفوذ کنید و با سه الی چهار C4، در یک بازی می‌توانید چالش را کامل کنید! البته لزومی به حمله از پشت به دشمنان نیست و با مبارزه از جلو هم می‌توان به راحتی این چالش را کامل کرد اما احتمال دارد دو الی چهار بازی طول بکشد.

5- Stages (باز کردن تنها یک صندوق)

چالش باز کردن صندوق، تفاوت بسیار زیادی با چالش‌های صندوق قبل دارد. دیگر لازم نیست تا 7 صندوق را در یک مکان باز کنید و به جای آن، یک صندوق در 5 جای مختلف باز کنید! سازندگان با این کار، چالش باز کردن صندوق را بسیار راحت‌تر کرده‌اند و سختی باز کردن 7 صندوق، برداشته شده است. با پایان این چالش، شما 5 ستاره دریافت خواهید کرد؛ به این معنی که هر Stage، یک ستاره به شما می‌دهد. شما به ترتیب باید صندوق‌ها را در این مکان‌ها پیدا کنید:

  1. مرحله اول: Pleasant Park
  2. مرحله دوم: Retails Row
  3. مرحله‌ی سوم: Lucky Landings
  4. مرحله‌ی چهارم: Greasy Grove
  5. مرحله‌ی پنجم: Paradise Palms

6- نقشه‌ی گنج را در Dusty Divot پیدا کنید.

برای پیدا کردن این نوع چالش‌ها، لزومی به پیدا کردن نقشه ندارید و مستقیم به محل مشخص شده روی عکس بروید.

7- سه نفر را در Lazy Links بکشید.

این مکان به دلیل وجود چالش‌ها، شلوغ‌تر از حد عادی شده و پیدا کردن اسلحه سخت‌تر شده است. شما در گوشه‌ی این مکان که پر از ماشین است فرود بیایید یا در زمین سبز گلف بازی، در فرورفتگی‌های زمین به دنبال اسلحه بگردید و به راحتی دشمنانی که هنوز اسلحه پیدا نکردند یا حواسشان به شما نیست را از بین ببرید.

در نهایت به منطقه‌ی بین Lazy Links و Junk Junction بروید تا ستاره‌ی خود را دریافت کنید؛ منطقه‌ای که یک خانه‌ی بیار بلند در آن واقع شده است. در گوشه‌ی خانه به سمت استخر، در بالای بوته‌های جلوی خانه، می‌توانید ستاره‌ی تکمیل تمام چالش‌ها را به دست آورید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.