Ant-Man
علی رحمانیان

شخصیت Ant-Man به جمع کاراکتر‌های بازی Fortnite پیوست

علی رحمانیان 17 اسفند 1399 بدون دیدگاه
348 بازدید

بازی Fortnite را می‌توان یکی از منحصربه‌فردترین و خلاقانه‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال به‌حساب آورد که با گیم پلی و طراحی نوآورانه‌ای که دارد، طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به خود جذب کرده است. یکی از دلایل محبوبیت زیاد فورتنایت را می‌توان به داشتن کراس اور با بازی‌ها و فیلم‌های سینمایی معروف ربط داد که همیشه پذیرای شخصیت‌های پرطرفدار آن‌ها است. حال پس از انتشار شایعات مبنی بر اضافه شدن شخصیت Ant-Man به فورتنایت، شرکت Epic Games امروز به‌صورت رسمی از این کاراکتر رونمایی کرد و اعلام نمود که هم‌اکنون برای خرید در دسترس است. البته Ant-Man اولین شخصیت دنیای مارول نیست که به فورتنایت آمده است بلکه پیش‌ازاین هم شخصیت‌های Aquaman، Captain America، Deadpool و Thanos به بازی اضافه‌شده‌اند.

Ant-Man Fortnite

شرکت Epic Games در حساب توئیتر خود این‌گونه نوشته است:

متأسفیم که تو را قبلا در بازی ندیدیم Ant-Man. هم‌اکنون می‌توانید شخصیت Ant-Man و قهرمانان دیگر دنیای مارول را از فروشگاه خریداری کنید.

علاوه بر اسکین Ant-Man، یک مورچه‌ی بالدار هم با او همراه شده است که حکم وسیله‌ی نقلیه را داشته ولی توانایی محافظت از شما را هم دارد، یک اسلحه‌ی سرد جدید هم به بازی اضافه‌شده که ترکیبی از خلال‌دندان و زیتون است! Fortnite به انتهای فصل پنجم خود نزدیک می‌شود، ازاین‌رو Ant-Man یکی از آخرین کاراکترهای این فصل است که شاهد حضور آن خواهیم بود. بتل پس کنونی بازی در تاریخ 25 اسفندماه (15 مارس) به‌پایان می‌رسد و پس‌ازآن فصل ششم بازی آغاز خواهد شد.

بازی Fortnite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One،Xbox Series X، Nintendo Switch، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل در دسترس است.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.