نوید قادری

بلیط بازی زولا بتل رویال طی یک پخش زنده برای شما ارسال خواهد شد

نوید قادری 17 خرداد 1400 31 دیدگاه
8,412 بازدید

بازی زولا یک اثر شوتر اول شخص تماماً آنلاین و Free to Play بوده که طرفداران خاص خود را بین ایرانیان پیدا کرده است؛ با ورود بازی‌های بتل رویال به بازارهای جهانی و خلاقیت‌هایی که بازی‌های فورتنایت و پابجی به وجود آوردند، پیش از پیش وجود یک رقیب قدرتمند داخلی در ایران برای این سبک جذاب حس می‌شد. پس از معرفی زولا بتل رویال در بهمن 1398، این مود به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های در دست توسعه سورنا گیمز تبدیل شد و کاربران زولا را چشم انتظار ورود سبک بتل رویال به این بازی پرطرفدار گذاشت.

دوستان توجه داشته باشید که ثبت نام بلیط کلوز بتای این بازی تمام شده است و طی رویدادی که بزودی برگزار می شود؛ مجددا بخش دریافت بلیط بتل رویال میسر خواهد شد. 

روز گذشته پس از یک وقفه طولانی، تاریخ انتشار بازی زولا بتل رویال مشخص شد؛ طی اطلاعیه سورنا گیمز این بازی در تاریخ 18 خرداد ماه 1400 به صورت محدود در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت و این شرکت اعلام کرده است که این بازی طی رویدادی زنده در کانال زولا در توییچ، رونمایی خواهد شد. سورنا گیمز اعلام کرده است که قبل از انتشار این نسخه به صورت عمومی، در مرحله‌ی اول شاهد برگزاری کلوزبتا خواهیم بود.

رویداد معرفی زولا بتل رویال قرار است روز سه‌شنبه (18 خرداد) در ساعت 18:00 الی 19:00 برگزار شود و برای دریافت بلیط بتای بتل رویال کافی است به کانال زولا مراجعه کرده و این رویداد را به صورت زنده تماشا کنید. طی این رویداد قرار است جزئیات جدیدی از این مود محبوب، توسط توسعه‌دهندگان و ناشر این بازی اطلاع‌رسانی شود. انتظار می‌رود با انتشار مد بتل رویال، طرفداران این سبک جذاب هم به زولا بپیوندند و به همراهی سایز بازیکنان این بازی، به رقابت بپردازند.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 31 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    5 تیر شده چرا بتل رویال هنوز واسه من بسته است چیکار کنم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 31 دیدگاه