دانلود بازی Breakout Recharged برای PC
دانلود بازی Breakout Recharged برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Breakout Recharged برای PC

پارسی گیم 23 بهمن 1400 بدون دیدگاه
3,106 بازدید

دانلود بازی Breakout Recharged برای کامپیوتر

گاهی لازم است برای سرگرم شدن، سفری به گذشته داشته باشیم و بازی‌های کلاسیک و قدیمی را دوباره تجربه کنیم. این تجربه نوستالژیک می‌تواند بسیاری از خاطرات را زنده کند و در عین حال تاریخ بازی‌های ویدیویی را به ما نمایش دهد. خوشبختانه امروز می‌توان تعداد زیادی بازی آرکید با سبک و سیاقی قدیمی پیدا کرد. بازی Breakout Recharged از استودیو Adamvision Studio عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که یک تجربه کلاسیک و جذاب با ویژگی بازی‌های دهه 80 میلادی را به خوردتان خواهد داد.

سبک و سیاق گیم پلی بازی جز آن دسته‌ای قرار می‌گیرد که باید با پرتاب و کنترل یک گوی انرژی، آجرها و بلوک‌های مختلف را بشکنید. این بلوک‌ها به ترتیب از بالا وارد میدان می‌شوند و به‌تدریج با سرعت بیشتری ظاهر خواهند شد. مهارت شما در کنترل توپ به وسیله پلتفرمی که در پایین صفحه در دسترس دارید کلید اصلی برای پیروزی است. گیم پلی به‌ظاهر ساده بازی، نکته خاصی ندارد اما ماهر شدن در آن قطعاً نیازمند ساعت‌ها تجربه بازی خواهد بود.

بازی حالت‌های مختلفی را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد که در هر کدام قوانین منحصربه‌فردی حاکم هستند. کنترل‌های بازی به شکلی مناسب بهینه‌سازی شده‌اند تا تجربه روانی از گیم پلی داشته باشید. بازی شامل 50 چالش مختلف بوده که برخی از آن‌ها ماهرترین بازیکنان را هم مدت‌ها درگیر نگه می‌دارد. وجود قدرت‌های ویژه که انرژی و تخریب پذیری توپ را بیشتر می‌کند هم چند لایه به جذابیت بازی اضافه کرده تا تکرارپذیری هم یکی از عناصر گیم پلی باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Streets of Rage 4 و Pinball FX3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Breakout Recharged با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The grandfather of brick-breaking games is back with some of the toughest challenges yet! Breakout: Recharged steps up the excitement with a fresh coat of paint, exciting power-ups, and another original soundtrack from award-winning video game composer Megan McDuffee.
Breakout: Recharged will forever change what you expect from a brick-breaking title. The endless arcade mode and 50 challenge levels will push you to the limit of your skills. Don’t fret, however, as this wouldn’t be a Recharged title without game-changing powerups. Expect the aid of rail guns, homing missiles, and explosives to join the traditional multi-ball. You’ll need every tool in the arsenal and razor-sharp reflexes to climb the global leaderboards.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.