Gran Turismo Sport
یحیی رحیمی

آپدیت جدید Gran Turismo Sport ریز تراکنش‌ها را به بازی اضافه کرد

یحیی رحیمی 9 مرداد 1397 بدون دیدگاه
640 بازدید

Gran Turismo از آن بازی‌های مسابقه‌ای است که هیجان را به آخرین سطح خود می‌رساند. آپدیت ماه ژوئیه بازی برای کنسول PS4 منتشرشده است و حالا ورژن بازی به 1.23 رسیده است. ماشین‌های جدید، زمین مسابقه جدید و برای اولین بار در تاریخ بازی نیز شاهد افزودن ریز تراکنش‌ها به Gran Turismo Sport هستیم و می‌توانید ماشین‌های دلخواه خود را با پرداخت پول خریداری کنید.

مسیر مسابقه جدید بسیار جذاب است و حس خوبی به بازیکن منتقل می‌کند. این مسیر Circuit de Sainte-Croixe نام دارد که در سه استایل مختلف منتشرشده است. قابلیت اضافه کردن عکس‌برگردان به لباس و جلیقه‌های سلامت نیز افزوده‌شده است. ماشین جدید اما هوش از سرتان خواهد برد! Mercedes AMG W08. این ماشین باعث پیروزی لوئیس همیلتون و تیم مرسدس در اولین سال شرکت این بازی در فرمول 1 شد.

بزرگ‌ترین تغییر بازی می‌تواند مربوط به خریدهای درون بازی یا ریز تراکنش‌ها باشد. جنجال‌های زیاد پیرامون آن‌ها وجود دارد و بسیاری از منتشرکنندگان بزرگ، این بخش را از بازی‌هایشان حذف کرده‌اند. آپدیت هنوز منتشرنشده است و قرار است از تاریخ 2 اوت برای دانلود فعال شود. در ژاپن قیمت‌های خرید ماشین از 100 ین به 300 ین افزایش پیداکرده است که چیزی حدود 2 پوند است. البته ماشین‌های لاکچری هنوز باید توسط بازیکن به دست آورده شوند.

Gran Turismo Sport در ماه اکتبر سال گذشته شروع به کار کرد و از آن زمان آپدیت‌های مجانی زیادی را منتشر کرده است. شاید زمان آن رسیده باشد که از استدیو بازی نیز از این آپدیت‌ها پولی به جیب بزند.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.