Tom-Clancys-The-Division-2
یحیی رحیمی

بیشترین بازی های دانلود شده ماه فوریه PS4: صدرنشین The Division 2

یحیی رحیمی 17 اسفند 1398 بدون دیدگاه
486 بازدید

سونی مانند همه آمار بازی های دانلود شده ماه گذشته کنسول PS4 را اعلام کرده است. ماه گذشته بازی های بزرگی را مشاهده نکردیم و به نوعی یکی از ساکت ترین ماه ها را در زمینه بازی های ویدیویی سپری کردیم. به همین دلیل طبیعی است که صدرنشین این ماه یک بازی از سال 2019 به نام The Division 2 باشد.

یوبی‌سافت ثابت کرد که توانسته با تغییرات انجام شده در بازی The Division 2، آن را به صدر جدول فروش PS4 در ماه فوریه برساند. البته شاید برایتان سوال باشد که چرا این بازی چنین فروشی را کسب کرده است و باید گفت که یوبی‌سافت قیمت نسخه اصلی این بازی را تا 3 دلار پایین آورده بود و البته اخیرا نیز بسته الحاقی نیویورک آن معرفی شده است و قرار است هفته آینده روح تازه ای به این بازی ببخشد.

در ادامه بازی Grand Theft Auto V قرار دارد که مدت هاست میان 10 بازی پرفروش قرار دارد و به نظر می رسد قرار نیست از میان 10 بازی برتر تکان بخورد. بازی NBA 2K20 در جایگاه سوم قرار گرفته است و عجیب است که بازی Call of Duty Modern Warfare به مقام چهارم سقوط کرده است. با توجه به شروع فصل جدید بازی انتظار می رفت که این عنوان بتواند صدرنشینی خود را تثبیت کند.

تنها بازی جدید این ماه اما Dreams بود. این بازی مدتی در بخش دسترسی اولیه قرار داشت و هر چند که نتوانسته صدر را به دست بگیرد اما استودیو بازی از مقام پنجم آن راضی است و شکایتی ندارد. در چارت بازی های PS VR نیز مانند همیشه Beat Saber و Job Simulator دیده می شوند. معمولا این بازی ها همیشه در این لیست وجود دارند و تغییر زیادی نسبت به ماه های گذشته دیده نمی شود.

در مورد بازی های مجانی هم باید گفت که Fortnite مقام اول را در دست دارد و Apex Legends نیز به دنبال آن است.

  1.  Tom Clancy’s The Division 2
  2.  Grand Theft Auto V
  3.  NBA 2K20
  4.  Call of Duty: Modern Warfare
  5.  Dreams
  6.  TOM CLANCY’S RAINBOW SIX SIEGE
  7.  Minecraft
  8.  ARK: Survival Evolved
  9.  Assassin’s Creed Odyssey
  10.  The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.