یحیی رحیمی

یک باشگاه فوتبال با الگو گرفتن از Fortnite بازیکن جدید خود را معرفی کرد

یحیی رحیمی 8 مرداد 1397 بدون دیدگاه
774 بازدید

محبوبیت زیاد Fortnite از کسی پوشیده نیست و این بازی جایگاه بزرگی بین مردم پیداکرده است. در جام جهانی امسال بود که آنتونیو گریزمان بعد از به ثمر رساندن یک پنالتی، با شیوه رقص Fortnite خوشحالی خود را نشان داد. این موضوع در بین فوتبال دوستان طبیعی شده است و حالا مثال دیگری از این موضوع پیداشده است و یک باشگاه فوتبال نیز از Fortnite الگوبرداری کرده است.

دیروز حساب‌رسمی باشگاه Nantes فرانسه یک کلیپ کوتاه منتشر کرد که دارای گیم پلی Fortnite بود و با استفاده از آن بازیکن جدید را به طرفداران معرفی کردند. این بازیکن Lucas Evangelista نام دارد که از باشگاه اودینزه با قراردادی 5 ساله به این تیم پیوسته است. کلیپ دقیقاً همان‌گونه که Fortnite آغاز می‌شود عمل می‌کند. در ابتدای ویدیو، بازیکنان در یک اتاق قرار دارند و افرادی با نام Coach Miguel که البته مربی باشگاه است و همچنین Diego Carlos و Val Rongier که بازیکنان باشگاه هستند دیده می‌شوند.

مربی از اتوبوس خود را پرت می‌کند و با استفاده از چتر نجات خود به استادیوم می‌رود. او پس‌ازآن به زمین داخل ورزشگاه پا می‌گذارد و آنجاست که دیگو کارلوس و Val Rongier به دنبال او از یک در می‌گذرند. اینجاست که گیم پلی تمام می‌شود و کلیپ به Evangelista می‌رسد که لباس تیم Nantes را به تن کرده است و به سمت دوربین می‌چرخد. کلیپ با گفتن bem vindo به زبان پرتغالی به معنی خوش‌آمدید به پایان می‌رسد.

کار عجیبی توسط این باشگاه صورت نگرفته است و تنها کمی از گیم پلی Fortnite به کار گرفته‌شده است. شاید کاری که مربی وات فورد برای اعلام خرید بازیکن جدیدشان انجام داد جالب‌تر باشد. او از بازی Football Manager 2017 که اسپانسر باشگاه نیز هست، استفاده کرد و با باز کردن بازی می‌توانستید کلیپی از خرید باشگاه ببینید. توییت باشگاه Nantes تابه‌حال حدود 400,000 بار دیده‌شده است و این کار پیامدهای خوبی برای این باشگاه داشت.

به نظر می‌رسد که دنیای فوتبال نیز علاقه‌مند به Fortnite هستند و شاید در قدم بعدی Harry Kane که در طول جام جهانی نیز این بازی را بازی کرده است، ویدیویی جالب از خود و Fortnite بسازد. نظر شما چیست؟

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.