call-of-duty-zombies
یحیی رحیمی

حذف مود زامبی بازی Call of Duty: Mobile به دلیل عدم رضایت از کیفیت

یحیی رحیمی 16 اسفند 1398 بدون دیدگاه
2,023 بازدید

مدتی پیش مود زامبی برای مدت محدودی به بازی Call of Duty: Mobile اضافه شد. این مود که طرفداران زیادی در بازی های قدیمی ندای وظیفه جمع آوری کرده است، به نظر نتوانسته کیفیت مورد انتظار را ارایه دهد و به همین دلیل این ماه از لیست مودهای در دسترس بازی حذف خواهد شد و برگشت آن نیز به آینده ای نامعلوم سپرده شده است.

توسعه دهنده بازی Call of Duty: Mobile در صفحه رسمی ردیت بازی از دلیل این کار پرده برداشته است. به نظر می رسد که این بخش نتوانسته به آن سطحی از کیفیت که اعضای تیم ساخت بازی در نظر داشته اند برسد. به همین دلیل مود گفته شده در تاریخ 25 مارس میلادی به طور کامل حذف خواهد شد. این به معنی آن است که دومین نقشه به نام Nacht Der Untoten منتشر نخواهد شد.

توسعه دهندگان در اعلامیه خود گفته اند:

امروز بعد از صحبت های زیادی به این نتیجه رسیدیم که مود Zombies را در تاریخ 25 مارس حذف کنیم. ما همان اول نیز گفتیم این مود برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود. تنها خواستیم که نظر شما را بدانیم و بازخوردها را مشاهده کنیم و این مود را بر اساس نظرات شما برای آینده آماده کنیم. به هر حال این حالت نتوانسته به آن سطح کیفیتی که در نظر داشتیم برسد.

با توجه به این صحبت باید گفت که این مود در تاریخ دیگری به بازی برخواهد گشت و بدون شک نقشه معرفی شده نیز آن زمان با کیفیت بالاتری در دسترس قرار خواهد گرفت. در بازی Call of Duty: Mobile برای اولین بار می‌توانید از بازی در نقشه‌های منحصربه‌فرد بخش چندنفره‌ی عناوین Call of Duty®: Black Ops و Call of Duty®: Modern Warfare به‌صورت رایگان لذت ببرید.

این بازی تا به حال بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.