Call of Duty Warzone
یحیی رحیمی

بستن اکانت 60 هزار متقلب بازی Warzone در یک روز: اکتیویژن جدی‌تر از قبل

یحیی رحیمی 15 بهمن 1399 بدون دیدگاه
551 بازدید

وجود هکر و متقلبان دربازی‌های مجانی آنلاین، یکی از مشکلاتی است که دامن بسیاری از ناشران بازی را گرفته است. محبوبیت بازی Call of Duty Warzone باعث شده تا میزان هکرهای آن بیشتر از عناوین بتل رویال مشابه باشد. شرکت اکتیویژن روش‌های مختلفی برای برخورد با متقلبان از روز اول اتخاذ کرده و اخیراً هم با انتقادات گسترده در فروم های بازی، قدم‌های جدی برای برخورد با این افراد برداشته‌شده است.

اکتیویژن چند وقت پیش از برخورد جدی با هکرهای بازی Call of Duty گفته بود و اینکه هیچ‌گونه تقلبی در بازی تحمل نمی‌شود. تابه‌حال حساب کاربری بسیاری از این افراد بسته‌شده و دسترسی ابزارهای آنتی چیت مختلف هم بسته شده است. ممنوعیت ابزار Engine Owning ازجمله اقدامات مهم این ناشر آمریکایی برای رفع مشکل هکرها بود. با این وجود حضور هکرها در بازی ادامه یافته است و این افراد، هر بار حفره دیگری را پیداکرده‌اند.

اکتیویژن با اعلام مسدود کردن حساب کاربری 60 هزار نفر، از برداشتن قدم‌های بیشتر به سمت یک بازی امن خبر داده است. روش‌های مختلفی مانند انتشار آپدیت امنیتی به‌صورت هفتگی، بهبود بخش گزارش کاربری، افزودن گزینه تائید دومرحله‌ای و حذف ابزارهای شخص ثالث، همگی باعث امن شدن بازی در طی چند ماه اخیر شده؛ اما اکتیویژن قول اقدامات بیشتری برای رفع مشکل بازی Warzone را داده است.

بر اساس توییت منتشرشده توسط حساب کاربری Call of Duty، فناوری کشف متقلبان بازی Warzone ارتقا یافته و منابع داده بیشتری برای کشف متخلفان اضافه‌شده است. توسعه‌دهندگان قول داده‌اند به‌صورت 24 ساعته به جستجوی متقلبان بپردازند و تمامی روش‌های آن‌ها برای نفوذ به بازی را ببندند. این شرکت در قدم اول، اکانت 60 هزار نفر از متقلبان و هکرها را مسدود کرده است و در قدم بعدی، استودیو Raven Software را مسئول توسعه آپدیت‌های امنیتی کرده است.

این اولین بار نیست که شاهد بستن اکانت افراد متخلف هستیم و قبلاً هم این کار انجام‌شده است؛ طرفداران بازی Warzone می‌دانند که مشکل با بستن اکانت حل نمی‌شود و امیدواریم که قدم‌های جدید، به ایجاد فضای امنی برای بازی بازها کمک کند.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.