Uncharted 4 A Thief's End
یحیی رحیمی

شایعه: فیلم سینمایی Uncharted احتمالاً در حال ساخت باشد و هفته آینده معرفی شود

یحیی رحیمی 23 تیر 1397 بدون دیدگاه
964 بازدید

Uncharted همیشه از بازی‌های دوست‌داشتنی بوده است که در دل طرفداران خود جایگاه ویژه‌ای دارد. بازیکنان Uncharted از ابتدای انتشار خود بارها مورد تحسین همگان قرارگرفته است و هر نسخه از بازی، طرفداران را به سطوح جدیدی از هیجان برده است. این بازی دقیقاً همان حس Indiana Jones را منتقل می‌کند و به‌نوعی افرادی که این بازی را تجربه کرده‌اند شیفته آن شده‌اند.

بسیاری از طرفداران Uncharted آرزو می‌کنند که فیلم سینمایی آن نیز ساخته شود و همه دنیا باخبر از شخصیت دوست‌داشتنی Drake شوند. به نظر شخصیت‌های ساخته‌شده توسط Naught Dog از محبوبیت مناسب برخوردار باشند و اگر بازی بخواهد خود را به سطوح جدید برساند لازم است که خود را درزمینه های دیگری نیز ثابت کند و به یک مدیوم تبدیل شود. چه چیزی بهتر از یک فیلم سینمایی برای شناساندن Uncharted به تمام دنیا؟

به‌تازگی Nathan Fillion که یکی از بازیگران مطرح هالیوود است و بیشتر با نقش ماندگارش در فیلم Firefly شناخته می‌شود؛ پستی در حساب اینستاگرام خود از خواننده مشهور به نام Drake منتشر کرده است و زیر آن نیز عبارت Sic Parvis Magna. 7/16/18 را کپشن کرده است. همه این‌ها را که در کنار هم بگذاریم، به بازی Uncharted می‌رسیم. شخصیت اصلی این بازی Nathan Drake نام دارد و لقب او نیز Sic Parvis Magna است!

تاریخ قرار داده‌شده در پست نیز احتمالاً زمان معرفی فیلم باشد. این تاریخ، 16 ژوئیه را نشان می‌دهد که دقیقاً دوشنبه هفته بعد است. زمان زیادی تا آن نمانده است و باید صبر کرد و ببینیم که چه سورپرایزهایی در انتظار ما خواهد بود. Fillion برای بازی در نقش‌های ماجراجویی مشهور است و کاملاً به بازی در نقش Drake می‌خورد. امیدواریم که Uncharted بالاخره بتواند به یک فیلم سینمایی تبدیل شود و همچنین تصور بدی که در مورد تبدیل بازی‌های ویدیویی به فیلم وجود دارد را نیز از بین ببرد.

تقریباً بازی‌هایی که به فیلم تبدیل می‌شوند، محبوبیت زیادی پیدا نمی‌کنند و همچنین کیفیت ساخت پایینی دارند. از همین فیلم‌ها می‌توان به Warcraft اشاره کرد که مورد رضایت نبود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.