پدرو پاسکال سریال The Last of Us
آیدا امشاسفند

اتمام فیلم‌برداری پدرو پاسکال در فصل دوم سریال The Last of Us

آیدا امشاسفند 9 فروردین 1403 بدون دیدگاه
49 بازدید

براساس گزارشات منتشر شده از روند فیلمبرداری سریال The Last of Us، کار پدرو پاسکال که نقش جوئل را در بازی می‌کرد به اتمام رسیده است. سریال The Last of Us یکی از بهترین اتفاقات پارسال برای گیمرها بود که با بازیگران توانا و خوش‌ساخت بودن سری، توانست جوایز زیادی به دست آورد. فصل اول این سریال اقتباسی از بازی The Last of Us بود که با دقیق بودن خود بسیاری را به بازی اصلی جذب کرد. این سری که توسط شبکه HBO ساخته و در اوایل سال 2023 پخش شد، داستان الی و جوئل را روایت می‌کرد و با اینکه داستان کلی کمی با داستان بازی فرق داشت، سریال داستان دو شخصیت اصلی را تغییر نداده بود و کل بازی اول را پوشش داد.

مراحل فیلم‌برداری فصل دوم این سری، در تاریخ 12 فوریه 2024 (23 بهمن 1402) شروع شد و بر اساس گزارشات جدیدی که منتشر شده، کار پدرو پاسکال با این سریال تمام شده است. البته قابل به ذکر است که برنامه پدرو پاسکال بسیار پر بوده و امسال فیلم‌های زیادی از این بازیگر خوش‌نام در راه داریم، از شخصیت رید ریچاردز در فیلم چهار شگفت انگیز MCU گرفته تا فیلم‌های Gladiator 2، Drive-Away Dolls، Freaky Tales، The Wild Robot و The Uninvited که همگی امسال منتشر می‌شوند. برای کسانی که در جریان داستان بازی دوم هستند، این خبر معنی خاصی دارد اما اگر نمی‌خواهید داستان برای شما اسپویل شود از ادامه خواندن این متن خودداری کنید.

آپدیت: شبکه HBO‌ اعلام کرد که کار پدرو پاسکال هنوز به اتمام نرسیده و گزارش‌های اخیر را تکذیب کرد. هر چند تکذیبیه خبر چندان پوشش داده نشد.

پدرو پاسکال سریال The Last of Usاتمام کار پدرو پاسکال با جوئل

در مورد جوئل، همه ما می‌‌دانستیم که این روز در راه است. برخی از طرفداران امیدوار بودند که سریال از داستان اصلی منحرف شود و جوئل زنده بماند، اما اگر بر اساس این خبر که پدرو پاسکال زودتر فیلمبرداری را به پایان رسانده است، به نظر می‌رسد مرگ جوئل تایید شده است. در بازی دوم، جوئل تاوان مخفی کاری خود را در بازی اول پس می‌دهد. در این قسمت داستان ما را عقب کشیده و مشخص می‌کند کسی که روی پروژه مصونیت الی از ویروس کار می‌کرد جری اندرسون نام داشت و جوئل او را برای نجات الی به قتل رساند.

ابی اندرسون بعد از سال‌ها جست و جو جوئل را پیدا کرده و او را به قتل می‌رساند. ابی هم جسد جوئل را در حالی پیدا می‌کند که جمجه اش با یک چوب بیسبال خرد شده است. داستان فصل دوم این سریال انتقام جویی الی را دنبال می‌کند و با تایید Kaitlyn Dever در نقش ابی، به نظر می‌رسد سازندگان این سری هیچ قصدی در تغییر روند سریال ندارند.

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.