دانلود بازی Zoria Age of Shattering برای PC
دانلود بازی Zoria Age of Shattering برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Zoria Age of Shattering برای PC

پارسی گیم 8 فروردین 1403 بدون دیدگاه
3,059 بازدید

دانلود بازی Zoria Age of Shattering برای کامپیوتر

بازی Zoria Age of Shattering بازیکنان را وارد دنیایی فانتزی می‌کند که در اثر جنگ بین دو پادشاهی از هم پاشیده شده است و یک دسته برای به دست آوردن قدرت برتر به هنرهای تاریک زنده کردن مردگان متوسل می‌شوند. بازی داستان قهرمان جنگ Elion کاپیتان Witherel را دنبال می‌کند که سرنوشت و توانایی‌های او بر اساس انتخاب‌های بازیکن شکل می‌گیرد. با شروع بازی، بازیکنان خود را در میان آخرین جایگاه ناامید در قلعه Daeg Marastir می‌بینند که با حمله ارتش شرور Izirian روبرو می‌شود. گیم پلی Zoria Age of Shattering حول محور مبارزات نوبتی استراتژیک، مدیریت جوخه و اکتشاف‌های گسترده می‌چرخد.

بازیکنان در Zoria Age of Shattering تیمی متشکل از چهار شخصیت را رهبری می‌کنند که هر کدام دارای توانایی‌ها و کلاس‌های منحصر به فرد خود هستند. سیستم مبارزه از نقاط عمل برای حرکت، حملات و مهارت‌ها استفاده می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مانورهای تاکتیکی را برای پیشی گرفتن از دشمنان خود ترتیب دهند. بازیکنان می‌توانند در هر زمان برای استراحت، شفا و ساختن معجون، غذا و وسایل کمپ بزنند. Crafting نقش مهمی در بازی ایفا می‌کند و فرصت‌هایی را برای ارتقای تجهیزات و به دست آوردن مزیت در مبارزه ارائه می‌دهد. با این حال، این سیستم می‌تواند پیچیده و چالش برانگیز باشد.

بازیکنان علاوه بر مبارزه و ساخت و ساز، یک قلعه مخفی در نزدیکی یک گذر کوهستانی مدیریت می‌کنند که به عنوان پایگاه عملیات عمل می‌کند. قلعه را می‌توان برای ارائه پاداش و باز کردن قفل اعضای جدید تیم ارتقا داد. بازیکنان می‌توانند از مجموعه‌های متنوعی از کلاس‌ها، از جمله کاربران جادویی مانند Necromancers و Priests و شخصیت‌های رزمی، عضوگیری کنند. هر کلاس قدرت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی را برای تیم به ارمغان می‌آورد و استراتژی‌های متنوع و ترکیب‌های حزبی را تشویق می‌کند. این بازی با تنوع بالا مراحل و مأموریت‌ها، یکی از خیره‌کننده‌ترین و خاص‌ترین آثار نقش آفرینی سال است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Archaelund و Dino Hazard Chronos Blackout را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Zoria Age of Shattering برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS *: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5 / AMD Ryzen 3 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1050 / AMD RX 560 (4GB+ of VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: SSD strongly recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit) or newer
Processor: Intel Core i7 8700K / AMD Ryzen 5 3600 or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia 2060 / RX 5700 XT (6GB+ of VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: SSD strongly recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You will lead a diverse team through the various lands of an Uram continent and against challenges countless groups of monsters and bosses. Zoria has now fallen prey to the sheer brutality of the hellspawn that roams its land. Its lush forests, mysterious caves, and majestic buildings have transformed into haunting and dreadful locations. Take your time and explore unknown areas, as each holds a mystery.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.